Αδιανόητη η αύξηση του κόστους χρήσης των ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων για το μέσο εργαζόμενο.
Μαχαιριά στην τσέπη του καταναλωτή είναι πλέον οι τιμές της αμόλυβδης με τα έξοδα σε ετήσια βάση να σοκάρουν και το καθημερινό κυνήγι χαμηλής τιμής να οδηγεί σε αδιέξοδο, καθώς δεν υπάρχει πρατήριο στην Αθήνα κάτω από τα 2,30 ευρώ και στην νησιωτική Ελλάδα κάτω από 2,70€.
Το «τρικ» των οδηγών με τα μικρά ποσά
Οι οδηγοί προσπαθούν να κάνουν οικονομία και στα βενζινάδικα βάζουν το γνωστό «εικοσάρικο».
Αυτές οι ελάχιστες ποσότητες καυσίμου όμως δεν τους πάνε μακριά και η ώρα για το επόμενο χαρτονόμισμα των 20€ έρχεται κάθε φορά όλο και συχνότερα.
Έτσι το πορτοφόλι αδειάζει όλο και πιο γρήγορα αφού με την ίδια κατανάλωση το αυτοκίνητο τους κάνει τις ίδιες αποστάσεις αλλά οι τιμές έχουν εκτοξευθεί
Ολοταχώς για double score η αμόλυβδη
Για double score οδεύει ολοταχώς η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης.
Από 1,57€ το 2021 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, βρίσκεται τώρα στα 2,30 ευρώ, ενώ η πρόβλεψη για τους επόμενους μήνες αγγίζει το εφιαλτικό ποσό των 3 ευρώ!
Την ίδια ώρα, όλο και πιο κοντά στα τρία ευρώ ανά λίτρο βρίσκεται η Κρήτη, που είχε τιμή λίτρου 1,67€ το 2021 και πάνω από 2,35€ το 2022.
Σε ετήσια βάση ένα μέσο οικογενειακό αυτοκίνητο που ήθελε από 2.355 στην Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη το 2021 για όλη την χρονιά με ενσωματωμένη την πρόβλεψη για αμόλυβδη ως 3 ευρώ θα κάψει ως 3.975 το 2022 και στην Κρήτη από 2.505 θα πάει στα ως 4.012,50 ευρώ.
Η αύξηση στην τσέπη ανάλογα με το πότε και πόσο θα φτάσει η αύξηση είναι από 1.095 ως 1.620 για την Θεσσαλονίκη και από 1.020 ως 1.507 στην Κρήτη δηλαδή πάνω από δύο μισθοί. Σε αυτά πρέπει να υπολογιστούν και τα υπόλοιπα αυξημένα κόστη, όπως τα σέρβις, τα λάστιχα και οι τακτικές αλλαγές λαδιών.