Ιδιαίτερη αναφορά στη σύνδεση της Δράμας με την Εγνατία Οδό έγινε από τον Πρόεδρο της Ν.Δ. κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του από το βήμα της 82ης Διεθνής Έκθεσης Θεσσαλονίκης, το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017. Συγκεκριμένα ο κ. Μητσοτάκης, αναφερόμενος στη Βόρεια Ελλάδα, σημείωσε πως «στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε τα έργα υποδομής που πραγματικά χρειαζόμαστε» και πρόσθεσε: «Τις κάθετες διασυνδέσεις με την Εγνατία για να βγουν από την απομόνωση πόλεις, όπως η Δράμα και τα Γιαννιτσά».
Αναλυτικά, ο Πρόεδρος της Ν.Δ. ανέφερε για τη Βόρεια Ελλάδα:
«Εδώ στην Βόρεια Ελλάδα διαθέτουμε, κύριε Περιφερειάρχα, μια ακόμα ανεκμετάλλευτη πηγή πλούτου. Και αναφέρομαι στον ορυκτό μας πλούτο, καθώς η Μακεδονία και η Θράκη προσφέρουν ευκαιρίες για επενδύσεις δισεκατομμυρίων και δημιουργία δεκάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας. Θέλω να είμαι ξεκάθαρος: Θέλουμε εξορυκτική δραστηριότητα πάντα με σεβασμό στο περιβάλλον και στο αυστηρό κοινοτικό πλαίσιο. Αλλά με απλοποίηση και αναμόρφωση του λατομικού κώδικα και της εξορυκτικής νομοθεσίας. Άλλες Σκουριές δεν πρόκειται να έχουμε. Αν μια εταιρία σέβεται την περιβαλλοντική νομοθεσία και δικαιώνεται δικαστικά θα συνεχίζει κανονικά τη δραστηριότητά της. Και οι δουλειές που χάνονται σήμερα στη Χαλκιδική θα ανακτηθούν. Και αυτό αποτελεί προσωπική μου δέσμευση.
Επιτρέψτε μου δύο κουβέντες ακόμα για τη Θεσσαλονίκη και την Βόρεια Ελλάδα. Η πρόκληση είναι απλή. Να αναδείξουμε το γεωγραφικό πλεονέκτημα της Βόρειας Ελλάδας λόγω της γειτνίασης της με μια δυνητική αγορά 50.000.000 ανθρώπων. Η παράταξή μας έχει την δική της ιστορία στη στήριξη της Βόρειας Ελλάδας με έργα υποδομών. Η Εγνατία Οδός είναι δικό μας έργο. Ξεκίνησε επί ημερών Κωνσταντίνου Μητσοτάκη. Οι πρώτες προσπάθειες ιδιωτικοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης έγιναν από την Κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή. Και η αναβάθμιση του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης, κρίσιμη για όλη την Βόρεια Ελλάδα, φέρει τη σφραγίδα της Κυβέρνησης του Αντώνη Σαμαρά. Αλλά τώρα πρέπει να κοιτάξουμε παραπέρα. Η Βόρεια Ελλάδα να ξαναγίνει κέντρο ανταγωνιστικής μεταποίησης και βιομηχανίας, ποιοτικής αγροτικής παραγωγής και τουρισμού 12 μήνες το χρόνο. Μια Βόρεια Ελλάδα ανοιχτή στον κόσμο αλλά σε συνθήκες ασφάλειας και ισότιμου ανταγωνισμού. Γι’ αυτό και εγγυώμαι προσωπικά ότι τα βόρεια σύνορα μας θα ξαναγίνουν αυτό που πρέπει να είναι. Σύνορα. Όχι μία απλή γραμμή στο χάρτη από την οποία περνούν ανεξέλεγκτα παράνομα και λαθραία προϊόντα.
Στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε τα έργα υποδομής που πραγματικά χρειαζόμαστε. Τις κάθετες διασυνδέσεις με την Εγνατία για να βγουν από την απομόνωση πόλεις, όπως η Δράμα και τα Γιαννιτσά. Και τις σιδηροδρομικές διασυνδέσεις των λιμανιών μας, όπως της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας, της Αλεξανδρούπολης. Δεν θα φτιάξουμε σιδηρόδρομους στο πουθενά με χρήματα που δεν υπάρχουν. Κύριε Δήμαρχε, η Θεσσαλονίκη πρέπει να γίνει μια ανοιχτή πόλη, κέντρο εκπαίδευσης, κέντρο καινοτομίας και κέντρο πολιτισμού. Μια πόλη με ταυτότητα, μια πόλη με μέλλον, μια πόλη με ανοιχτούς ορίζοντες. Όχι μόνο ένα διαμετακομιστικό κέντρο αλλά μια πόλη στην οποία χαίρεται κανείς να ζει, να επιχειρεί και να την επισκέπτεται».