ΑΡΘΡΟ
Του Παναγιώτη Χατζηγεωργίου

10-5-5, 6/2+8… 20 φορές το 15, 11+7 18… σύνολο 16, πρέπει να ‘ναι εντάξει, δεν παίζει να ‘χω λάθος, μα ας τα ξαναδώ… έγραφε και τραγουδούσε πριν από δεκαετίες ο αγαπημένος Κηλαηδόνης… έφυγε στις 7 Φεβρουαρίου 2017… αλλά η ζωή, η επικαιρότητα μας τον θυμίζουν συχνά – πυκνά…
Να όπως τώρα με τους διθυράμβους για 54 νέες προσλήψεις στο Νοσοκομείο μας. Εντυπωσιάζει το νούμερο. Δεν είναι και λίγοι. Ακόμη και να παραμένουν κάποια κενά. Ακόμη κι αν περιμένουμε ακόμη μερικούς παθολόγους. Είναι μεγάλη επιτυχία. Είναι όμως έτσι;
Για να δούμε:
ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ: Ήταν διαγωνισμός του 2022. Και πήραμε τελικά 37!!! Που ορκίστηκαν προ ημερών. Μόνο που οι 24 υπηρετούσαν ήδη εδώ ως συμβασιούχοι για πάνω από 6 χρόνια. Πόσους λέει το οργανόγραμμα; Πόσους έχουμε σήμερα; Παραμένουν κενά; Διότι το 2022 βγήκαν στη σύνταξη 12. Και άλλοι 12 το 2023. Και 14 το 2024. Σύνολο 38. Και πήραμε 37;;; ΟΚ είναι να ορκιστούν 4-5 ακόμη. Αλλά δεν έχουμε ακόμη επίσημα στοιχεία για το πόσοι συνταξιοδοτήθηκαν το 2025. Και δεν ξέρουμε πόσοι θα φύγουν το 2026. Τελικά είμαστε σε καλύτερη μοίρα σε σχέση με το 2022; Είμαστε ίσα βάρκα – ίσα πανιά; Ή μήπως είμαστε μείον;;;
ΓΙΑΤΡΟΙ. 9 καινούργιοι!!! Ναι πράγματι μετά από χρόνια μας ήρθε δερματολόγος. Ναι πρέπει να είναι και 2-3 ακόμη νεοπροσλαμβανόμενοι άλλων ειδικοτήτων. Οι υπόλοιποι όμως δεν υπηρετούσαν ήδη ως επικουρικοί στο Νοσοκομείο μας;;; Τελικά έχουμε και με την τελευταία προκήρυξη περισσότερους γιατρούς ή λιγότερους σε σχέση με το 2024;;; Τότε που η Επιτροπή Πρωτοβουλίας για τη διάσωση του ΕΣΥ και τη στήριξη του Νοσοκομείου μας είχε εκπέμψει S.O.S.;;; Και μας έλεγαν ότι κινδυνολογούμε; Πως όλα είναι ΟΚ!!! Αλήθεια πότε επιτέλους θα μάθουμε αν εκδήλωσαν τελικά παθολόγοι ενδιαφέρον και αν θα καταλάβουν τις θέσεις;
10-5-5, 6/2+8… 20 φορές το 15, 11+7 18… σύνολο 16, πρέπει να ‘ναι εντάξει, δεν πρέπει να ‘χω λάθος, μα ας τα ξαναδώ…
Αν κάνουμε κάπου λάθος κύριε Υπουργέ της Υγείας, κυρία Διοικήτρια της Νοσοκομείου μας, αν παραπληροφορούμε τον κόσμο της Δράμας, διορθώστε μας. Να ζητήσουμε συγνώμη.
Αν όχι ενημερώστε σωστά τους Δραμινούς. Είναι καθήκον σας.

