«Εφτά χρόνια έχουν γίνει πολλά, η πορεία έχει χαραχτεί, έχουμε πολλά ακόμα να κάνουμε για την Ελλάδα του 2030, για την Ελλάδα που αξίζει στα παιδιά μας»

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ

Πολιτική εκδήλωση, με ομιλητές τον Ευρωβουλευτή κ. Γιώργο Αυτιά και τον Διευθυντή ψηφιακής επικοινωνίας του Πρωθυπουργού κ. Νίκο Ρωμανό, διοργάνωσε η ΔΕΕΠ Ν. Δράμας της Νέας Δημοκρατίας, την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημαρχείου Δράμας.

Το θέμα της εκδήλωσης, στην οποία παρευρέθηκαν στελέχη, μέλη και φίλοι της Ν.Δ., ήταν «Ελλάδα – Ευρώπη. Οικονομία, Ελληνοτουρκικά, Κατακτήσεις και Προοπτικές, Επικοινωνία στην ψηφιακή εποχή».

«Αλίμονο αν γυρίσουμε στα μνημόνια, θα είναι καταστροφή για τον τόπο»

Σε δηλώσεις του στα τοπικά Μ.Μ.Ε. ο Ευρωβουλευτής της Ν.Δ. κ. Γιώργος Αυτιάς επεσήμανε: «Πάω σε όλη την Ελλάδα, γυρνάω όλη την Ελλάδα. Γίνεται μια μεγάλη μάχη στην Ευρώπη. Ευτυχώς η πατρίδα δεν έχει ελλείμματα, δεν έχει προβλήματα». Ακόμη ανέφερε: «Έχει θέματα η περιοχή, θα τα συζητήσω με όλους τους κατοίκους. Έχουμε μιλήσει με τον αξιότιμο κύριο Βουλευτή και από εκεί και πέρα η Ευρώπη προωθεί θέματα. Σε πολλά μέρη της Ελλάδος βρέθηκαν χρηματοδοτήσεις. Αυτό θα δούμε και αυτό εξετάζουμε. Ακούω, καταγράφω και προωθώ. Αυτή είναι η δουλειά μου».

Σε ερωτήσεις για τα τοπικά ζητήματα (δρόμος Δράμας – Αμφίπολη και σιδηρόδρομος), ο κ. Αυτιάς σημείωσε ότι θα τα συζητήσει με τον τοπικό Βουλευτή κ. Δημήτρη Κυριαζίδη και πρόσθεσε: «Να σας πω κάτι; Εγώ κατάγομαι από τη Σάμο. Παιδιά, μεγαλώσανε τα πλοία και μικρύναν τα λιμάνια, δεν χωράνε. Άρα, κάθε περιοχή έχει τα δικά της θέματα. Αυτός είναι ο στόχος και η αφορμή των επισκέψεων. Αυτή είναι η δικιά μου δουλειά, να ακούω, να καταγράφω. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας θα έπαιρνε 20 εκατομμύρια, πήρε 100. Γιατί; Γιατί έχει ανάγκες. Τα Ιόνια Νησιά έχουν κατολισθήσεις, τα νησιά του Αιγαίου έχουν τρομακτικά προβλήματα. Η κάθε περιοχή έχει το δικό της θέμα, για αυτό είμαι εδώ και σας ευχαριστώ θερμά».

Σχετικά με την πορεία προς τις εκλογές, ο κ. Αυτιάς είπε: «Τον Σεπτέμβριο θα δούμε τα γκάλοπ, τα πραγματικά. Το θέμα είναι ότι η Νέα Δημοκρατία έχει double score σε σχέση με τους υπόλοιπους. Το πιο σημαντικό είναι ότι ο κόσμος θέλει σταθερότητα. Να μη χάσουμε και αυτά που κερδίσαμε τα τελευταία χρόνια. Αλίμονο αν γυρίσουμε στα μνημόνια, θα είναι καταστροφή για τον τόπο».

Στη συνέχεια, ο κ. Αυτιάς ανέφερε για το ενδεχόμενο δημιουργίας κόμματος από τον πρώην Πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά: «Ποτέ δεν έχω σχολιάσει στη ζωή μου πρώην Προέδρους της Νέας Δημοκρατίας. Ο κύριος Σαμαράς πέρασε μια περιπέτεια μεγάλη, να μην την περάσει κανένας γονιός. Και από εκεί και πέρα, νομίζω η Νέα Δημοκρατία τον τίμησε. Ήταν ο νεότερος Υπουργός Εξωτερικών, αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας. Άρα, να δούμε τι ακριβώς θα συμβεί και όταν έρθει εκείνη η ώρα, θα το κουβεντιάσουμε».

Για το κόμμα της κ. Μαρίας Καρυστιανού, ο κ. Αυτιάς σημείωσε: «Ήδη φεύγουν στελέχη από το κόμμα της, που ακόμα δεν έχουμε δει ούτε θέσεις, ούτε την έχουμε δει σε συνεντεύξεις. Άρα, να περιμένουμε και από την κυρία Καρυστιανού».

Τέλος, για το κόμμα του κ. Αλέξη Τσίπρα, ο κ. Αυτιάς επεσήμανε: «Ο κύριος Τσίπρας θα πρέπει να μας απαντήσει για το μνημόνιο. Θα έσκιζε τα μνημόνια και έφερε τρίτο με 100 δισεκατομμύρια. Ο κύριος Τσίπρας, ο οποίος έφερε τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς με τον κύριο Τσακαλώτο. Ο κύριος Τσίπρας, ο οποίος αφαίρεσε, πήρε -όπως λέει ο Αλέξης Μητρόπουλος, ο κορυφαίος εργατολόγος- 75 δισεκατομμύρια από τους Έλληνες συνταξιούχους, παρακαλώ. Ο κύριος Τσίπρας, ο οποίος ακούστε, αύξησε τον ειδικό φόρο στα καύσιμα δύο φορές εν καιρώ ειρήνης. Και όταν εμείς πήγαμε να ζητήσουμε τώρα μείωση του ειδικού φόρου, ξέρετε τι μας είπανε; “Μα ο πρώην Πρωθυπουργός σας, εν καιρώ ειρήνης, χωρίς κανέναν απολύτως λόγο, αύξησε τον φόρο αυτόν δύο φορές”. Όχι μία φορά, δύο φορές! Και εγώ ρωτάω: εκείνο το δημοψήφισμα, που παραλίγο να διχάσει τον ελληνικό λαό, γιατί το πέταξε στα σκουπίδια;…».

«Να μεταφέρουμε το μήνυμά μας με αισιοδοξία, με ακμαίο ηθικό, με υψηλό το φρόνημα»

Μιλώντας στα τοπικά Μ.Μ.Ε., ο κ. Ρωμανός εξέφρασε τη χαρά του που βρέθηκε στη Δράμα και πρόσθεσε: «Ο στόχος είναι να είμαστε δίπλα στα μέλη και στα στελέχη μας, δίπλα στους ψηφοφόρους μας, δίπλα στον απλό Νεοδημοκράτη. Κυρίως να ακούμε, αλλά και να μπορούμε να βοηθάμε στην επικοινωνία του κυβερνητικού έργου, γιατί αυτά τα επτά χρόνια, πλέον μπαίνουμε στον όγδοο, έχουν γίνει πολύ σημαντικά πράγματα και είναι χρέος μας να τα επικοινωνήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο απέναντι στην τοξικότητα, απέναντι στον μηδενισμό, απέναντι σε όλα αυτά που βιώνουμε από την αντιπολίτευση».

Όσον αφορά τα πράγματα μέχρι τις εκλογές και εάν είναι εύκολα ή δύσκολα, ο κ. Ρωμανός είπε: «Δεν θα σας πω ψέματα. Προφανώς όταν συμπληρώνεις τη δεύτερη τετραετία και πας για τρίτη, και η φθορά υπάρχει, και τα λάθη υπάρχουν, και τα στραβοπατήματα, και όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα. Άρα, προφανώς υπάρχει μία δύσκολη κατάσταση που έχεις να διαχειριστείς. Αλλά χρέος μας είναι, αυτόν τον έναν χρόνο -για να απαντήσω και στο ερώτημα το σύνηθες για το πότε θα γίνουν οι εκλογές- αυτόν τον σχεδόν έναν χρόνο που απομένει ως τις εκλογές, να βάλουμε τα δυνατά μας, να ακούσουμε τους πολίτες, να μεταφέρουμε το μήνυμά μας με αισιοδοξία, με ακμαίο ηθικό, με υψηλό το φρόνημα, να πάμε για να κάνουμε όλα αυτά που έχουμε ξεκινήσει. Εφτά χρόνια έχουν γίνει πολλά, η πορεία έχει χαραχτεί, έχουμε πολλά ακόμα να κάνουμε για την Ελλάδα του 2030, για την Ελλάδα που αξίζει στα παιδιά μας».