Σε ευχαριστήρια επιστολή του Συλλόγου Καρκινοπαθών Ν. Δράμας, προς το προσωπικό του Κέντρου Υγείας Δράμας, αναφέρονται τα εξής:

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Καρκινοπαθών Ν. Δράμας εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες και την ειλικρινή του εκτίμηση προς το ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό του εργαστηρίου υπερήχων και μαστογραφιών του Κέντρου Υγείας (πρώην ΙΚΑ), Γεωργιάδου Ελένη, Ιατρό, Βασιλειάδου Νατάσα, ΤΕ Νοσηλεύτρια, Σαρουλίδου Αναστασία, Τεχνολόγος, Τσακιρίδης Γεώργιος, Τεχνολόγος, και Κοτανίδου Μαγδαληνή, Τεχνολόγος.

Με την παρούσα επιστολή επιθυμούμε να αναδείξουμε το σπουδαίο έργο που επιτελείτε καθημερινά, το ιδιαίτερο αυξημένο φόρτο εργασίας που διαχειρίζεστε με επαγγελματισμό και αφοσίωση, καθώς και την πολύτιμη προσφορά σας προς τα μέλη του συλλόγου μας, αλλά και προς το σύνολο της τοπικής κοινωνίας.

Η συμβολή σας στην έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη αποτελεί θεμέλιο λίθο για την προστασία της υγείας των πολιτών. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η συμμετοχή σας στο πρόγραμμα προληπτικού ελέγχου «Δοξιάδης», μέσω του οποίου παρέχονται πολύτιμες υπηρεσίες πρόληψης και έγκαιρης ανίχνευσης νοσημάτων, ενισχύοντας ουσιαστικά την ποιότητα ζωής και την ασφάλεια των συμπολιτών μας.

Η επιστημονική σας κατάρτιση, η ευσυνειδησία, η ανθρώπινη προσέγγιση και η διαρκής διάθεσή σας για εξυπηρέτηση αποτελούν παράδειγμα προσφοράς στο δημόσιο, σύστημα υγείας και αξίζουν την αναγνώριση όλων μας.

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για το έργο σας, την αφοσίωση και την ανεκτίμητη προσφορά σας και σας ευχόμαστε υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στη συνέχιση της σημαντικής αποστολής σας.