ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ

Εκδηλώσεις μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου πραγματοποιήθηκαν στη Δράμα από την Παρασκευή 16 Μαΐου έως την Κυριακή 18 Μαΐου 2025.

Αρχικά, το βράδυ της Παρασκευής 16 Μαΐου, στην κεντρική πλατεία της Δράμας, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση η οποία περιελάμβανε αφήγημα με θέμα «Από τη Μνήμη στη Φωνή» από την κ. Νίκη Φωτιάδου, ιστορικό, δημοσιογράφο και απόφοιτο της Σχολής Αφηγηματικής Τέχνης του Γιώργου Ευγενικού, καθώς και τραγούδια από τις χορωδίες των Πολιτιστικών Συλλόγων Νέας Αμισού και Πανοράματος Δράμας. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τον Πυρρίχιο χορό «Σέρρα» και με πορεία προς το Μνημείο της Γενοκτονίας των Ελληνων του Πόντου, στον δημοτικό κήπο.

Την επόμενη ημέρα, Σάββατο 17 Μαΐου, στα Α’ Κοιμητήρια Δράμας τελέστηκε τρισάγιο στη μνήμη του Στυλιανού Κοσμίδη (Ιστύλ Αγά).

Τέλος, την Κυριακή 18 Μαΐου, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Δράμας τελέστηκε Αρχιερατική Θεία Λειτουργία χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Δράμας κ. Δωρόθεου και μνημόσυνο περί της αναπαύσεως των ψυχών των 353.000 θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

Στη συνέχεια στο Μνημείο Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου στον δημοτικό κήπο τελέστηκε τρισάγιο και ακολούθησε απαγγελία ποιήματος, απόδοση θρήνου και κατάθεση στεφάνων.