Σε ανακοίνωση του Νομαρχιακού Τμήματος ΑΔΕΔΥ Δράμας αναφέρονται τα εξής:

Οι εργαζόμενοι δεν περιμένουν – οργανώνονται και απαντούν!

Το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δράμας καλεί τα Διοικητικά Συμβούλια των πρωτοβάθμιων σωματείων και όλους τους εργαζόμενους του δημόσιου τομέα του Νομού σε μαζική, αγωνιστική σύσκεψη, μπροστά στην ανάγκη να δοθεί αποφασιστική απάντηση στην πολιτική που διαλύει τα εργασιακά δικαιώματα και συμπιέζει το εισόδημα.

Καφέ «ΚΟΚΟΝΑ», Δράμα

Παρασκευή 8 Μαΐου

19:00

Γιατί συγκαλούμε τη σύσκεψη

Η σύσκεψη πραγματοποιείται:

Για την οργάνωση και επιτυχία της απεργίας της 13ης Μαΐου

Για τον συντονισμό των σωματείων και την ενίσχυση της κοινής δράσης

Για τον προγραμματισμό περιοδειών σε όλους τους χώρους δουλειάς

Για την ενημέρωση και ενεργοποίηση των εργαζομένων απέναντι στην ακρίβεια και τις αντεργατικές πολιτικές

Για τη διαμόρφωση μαζικής, ενωτικής και μαχητικής απάντησης

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ

Απεργιακή συγκέντρωση: Μπροστά στην Περιφέρεια Δράμας

Τετάρτη 13 Μαΐου

10:00 π.μ.

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ – ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΩΡΑ

Αυξήσεις στους μισθούς – επαναφορά 13ου και 14ου μισθού

Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους – μαζικές προσλήψεις

Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις – Δημόσια και δωρεάν υγεία, παιδεία, πρόνοια

Μέτρα ενάντια στην ακρίβεια – προστασία του εισοδήματος

Αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και πλήρη εργασιακά δικαιώματα

Η επίθεση στα δικαιώματά μας δεν θα περάσει.

Με οργάνωση, ενότητα και αγώνα μπορούμε να επιβάλουμε το δίκιο μας.

Κανείς μόνος – όλοι στον αγώνα!