
Σε ανακοίνωση της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Δράμας αναφέρονται τα εξής:
Οι εξελίξεις γύρω από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, σε συνδυασμό με τη βαριά θεσμική σκιά των υποκλοπών, συνθέτουν μια εικόνα πολιτικής φθοράς και δημοκρατικής υποβάθμισης που δεν μπορεί πλέον να κρυφτεί και δεν είναι μεμονωμένα περιστατικά. Είναι η αντανάκλαση ενός τρόπου διακυβέρνησης που έχει ταυτιστεί με τη σκιά, την αδιαφάνεια και την ατιμωρησία.
Για τη Δράμα, έναν τόπο με ισχυρό αγροτικό χαρακτήρα, η υπόθεση αυτή είναι ακόμη πιο προσβλητική. Οι έντιμοι αγρότες και κτηνοτρόφοι δεν μπορούν να βλέπουν το όνομα της χώρας να συνδέεται ξανά με δικογραφίες, σκιές και υποθέσεις κακοδιαχείρισης, την ώρα που οι ίδιοι δίνουν καθημερινό αγώνα επιβίωσης με κόπο, αξιοπρέπεια και συνέπεια.
Η κοινωνία δεν είναι αφελής ούτε μπορεί να αντιμετωπίζεται σαν να μη βλέπει τι συμβαίνει. Ο ΟΠΕΚΕΠΕ δεν είναι μια ατυχής εξαίρεση και οι υποκλοπές δεν ήταν μια παρένθεση. Είναι κρίκοι της ίδιας αλυσίδας θεσμικής παρακμής και διαφθορας . Και το πολιτικό ερώτημα είναι πλέον αμείλικτο: πόσο ακόμη μπορεί να σταθεί μια κυβέρνηση που περιβάλλεται από τόσο βαριές σκιές;
Όπως τόνισε και ο Πρόεδρός μας Νίκος Ανδρουλάκης στην ομιλία του στη Βουλή: σε ποια άλλη φάση της Μεταπολίτευσης εμφανίστηκε μια τόσο επιβαρυμένη εικόνα για την κυβερνητική πλειοψηφία; Αντί να οδηγούν τη χώρα μπροστά, την σπρώχνουν προς την απαξίωση των θεσμών, τη φθορά της δημοκρατίας και τη διάρρηξη της εμπιστοσύνης των πολιτών.
Φτάνει η διαφθορά, η αλαζονεία, η συγκάλυψη και η απαξίωση της Δημοκρατίας. Η χώρα χρειάζεται καθαρή λύση, νέα αρχή και προοδευτική διέξοδο. Ως εδώ!!
Π. Κωνσταντινίδου
Γραμματέας Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Δράμας


