
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΦΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ
Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία, την Κυριακή 29 Μαρτίου 2026, στο 1ο Γενικό Λύκειο Δράμας, ο διαγωνισμός Μαθηματικών – Φυσικής στη μνήμη του Βασίλη Ξανθόπουλου. Πρόκειται για έναν διαγωνισμό, ο οποίος διεξάγεται κάθε χρόνο από το 1992 μέχρι σήμερα, στη μνήμη τού δολοφονηθέντος Δραμινού καθηγητή Βασίλη Ξανθόπουλου (8/4/1951-27/11/1990). Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Θετικών Επιστημόνων Δράμας σε συνεργασία με τον Δήμο Δράμας, την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας. Σκοπός του διαγωνισμού είναι η προώθηση των θετικών επιστημών και η επιβράβευση των μαθητών.
Στον φετινό διαγωνισμό συμμετείχαν περισσότεροι από 48 μαθητές, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι 3 πρώτοι θα ταξιδέψουν το προσεχές καλοκαίρι στο CERN, με χρηματοδότηση από την εταιρεία Raycap, η οποία στηρίζει ενεργά τον διαγωνισμό. Οι τρεις πρώτοι του φετινού διαγωνισμού είναι ο Ραφαήλ – Άγγελος Οικονομίδης από το 4ο ΓΕΛ, η Βασιλεία Τσακανίκα από το 1ο ΓΕΛ και η Ελένη – Άννα Πετρίδου από το 4ο ΓΕΛ.


