
Με λαμπρότητα και κατάνυξη εορτάστηκαν για άλλη μια φορά τα Θεοφάνεια στην Κωνσταντινούπολη. Μετά τη θεία λειτουργία στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι, χοροστατούντος του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, ακολούθησε η τελετή κατάδυσης του Τιμίου Σταυρού στον Κεράτειο κόλπο.
Τον Τίμιο Σταυρό έπιασε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Δραμινός Βασίλης Κωνσταντινίδης.

