Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΔΥΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΤΕΛΕΣΤΗΚΕ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΤΗΣ ΑΓ. ΒΑΡΒAΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΔΡΑΜΑΣ κ. ΔΩΡΟΘΕΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΛΗΘΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥ

Ο 27χρονος Συμεών Ζουμπούλογλου κατάφερε να πιάσει για πρώτη φορά τον Τίμιο Σταυρό

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ

Με τη δέουσα λαμπρότητα εορτάστηκαν στη Δράμα τα Θεοφάνεια, την Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2026, στη λίμνη της Αγίας Βαρβάρας, όπου τελέστηκε για ακόμη μια χρονιά ο καθαγιασμός των υδάτων και η κατάδυση του Τιμίου Σταυρού. Μάλιστα, οι καλές για την εποχή καιρικές συνθήκες και η υψηλότερη θερμοκρασία, σε σχέση με το προηγούμενο χρονικό διάστημα, είχε ως αποτέλεσμα να βουτήξουν στα νερά 32 κολυμβητές, ενώ πλήθος κόσμου παρακολούθησε τον Αγιασμό των υδάτων, γεμίζοντας τους χώρους περιμετρικά της λίμνης της Αγίας Βαρβάρας.

Η τελετή καθαγιασμού των υδάτων και η κατάδυση του Τιμίου Σταυρού πραγματοποιήθηκε από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Δράμας κ. Δωρόθεο, συνοδεία ιερού κλήρου της Ιεράς Μητρόπολης και παρουσία εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας του τόπου. Συγκεκριμένα παρόντες στην τελετή ήταν οι Βουλευτές του Ν. Δράμας κ. Δημήτρης Κυριαζίδης, κ. Αναστάσιος Νικολαΐδης και κ. Θεόφιλος Ξανθόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχάλης Μουρβετίδης, ο Δήμαρχος Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Πολιτικής κ. Αλέξης Παναγιωτίδης, ο Περιφερειακός Σύμβουλος και αρμόδιος για τον τομέα Ενέργειας και Χιονοδρομικού Κέντρου Φαλακρού κ. Αργύρης Πατακάκης, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Δράμας κ. Στέλιος Γασπαράκης, Αντιδήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Δράμας, καθώς και εκπρόσωποι του στρατού και των σωμάτων ασφαλείας.

Μετά την ολοκλήρωση της τελετής, σε δήλωσή του για την ημέρα των Θεοφανείων, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δράμας κ. Δωρόθεος ανέφερε: «Σήμερα ενδύεται ο άνθρωπος τη χάρη του Θεού δια της βαπτίσεως του Κυρίου μας Ιησού Χριστού» και πρόσθεσε: «Αυτό το ένδυμα που μας δίδει ο Θεός με τη βάπτισή μας να το διατηρήσουμε σε όλη μας τη ζωή και να έχουμε τη χάρη του Θεού. Επίσης, ταυτόχρονα εξαγιάζεται όλη η κτήση. Το νερό πάει παντού και αγιάζει τα πάντα. Άρα, τις απρέπειες και τις κακίες του ανθρώπου που ξεσπά πάνω στη φύση και τη μολύνει, έρχεται η χάρις του Τιμίου Σταυρού και η βάπτιση του Χριστού μας να τα εξαγιάσουν».

Ο 27χρονος Συμεών Ζουμπούλογλου έπιασε τον Τίμιο Σταυρό

Ο τυχερός, ανάμεσα σε όσους βούτηξαν στα νερά της Αγίας Βαρβάρας, που κατάφερε να πιάσει πρώτος τον Τίμιο Σταυρό ήταν ο 27χρονος Συμεών Ζουμπούλογλου. Όπως ανέφερε, βούτηξε για πρώτη φορά για τον Σταυρό και πρόσθεσε: «Νιώθω πολύ ευλογημένος. Υγεία σε όλο τον κόσμο». Ο ίδιος στο παρελθόν ήταν κολυμβητής στον Κολυμβητικό Όμιλο Δράμας.

Δηλώσεις εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας της Δράμας

Στις δηλώσεις τους οι εκπρόσωποι της πολιτικής ηγεσίας της Δράμας εξέφρασαν τις ευχές τους προς τους πολίτες, στέλνοντας παράλληλα τα μηνύματά τους για την ημέρα των Θεοφανείων.

Ο Βουλευτής Ν.Δ. Νομού Δράμας κ. Δημήτρης Κυριαζίδης ανέφερε: «Ο Κύριος μας και σήμερα έστειλε ένα μήνυμα ζωής, αναγέννησης, αλλά και φωτισμού. Είθε η φώτιση να απευθύνεται προς όλους, να τη δεχθούμε και να ευχηθώ καλή χρονιά, με υγεία και δύναμη, φώτιση και καλό μυαλό σε όλους μας».

Ο Βουλευτής ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Ν. Δράμας κ. Αναστάσιος Νικολαΐδης δήλωσε: «Εύχομαι το Άγιο Πνεύμα να μας φωτίζει, να μας προστατεύει και να είναι οδηγός, ώστε να πράττουμε καθημερινά το καλό. Αντλώντας δύναμη από αυτή την ημέρα, ας έχουμε πίστη, ελπίδα και να αγωνιζόμαστε δυναμικά για να πετύχουμε τους στόχους που τόσο ανάγκη έχει ο τόπος μας. Χρόνια πολλά σε όλες τις Δραμινές και σε όλους τους Δραμινούς. Καλή χρονιά σε όλους».

Ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Ν. Δράμας κ. Θεόφιλος Ξανθόπουλος σημείωσε: «Το εορταστικό Δωδεκαήμερο ολοκληρώθηκε με την κατάδυση του Τιμίου Σταυρού. Είναι μια σημαντική ημέρα και στη συνείδηση του λαού μας, αλλά και στο Χριστιανικό εορτολόγιο. Σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία που βιώνει όλη η ανθρωπότητα, η ευχή καλή φώτιση αποκτά δραματική επικαιρότητα. Καλή φώτιση, λοιπόν, σε όλους μας, έτσι ώστε να πράξουμε αυτό που αναλογεί στους καθενός την ευθύνη για μια Ελλάδα που θα δει καλύτερες μέρες με πολίτες που θα αισθάνονται καλύτερη στη χώρα τους. Χρόνια πολλά σε όλους».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχάλης Μουρβετίδης επεσήμανε: «Χρόνια πολλά σε όλους. Άγιο Θεοφάνεια, μεγάλη ημέρα για την Ορθοδοξία, Αγιασμός των υδάτων. Ο Θεός να μας χαρίζει φώτιση, υγεία, αγάπη και ειρήνη. Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες. Καλή χρονιά».

Ο Δήμαρχος Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος τόνισε: «Με την τελετή των Θεοφανείων και τον Αγιασμό των υδάτων, εύχομαι να αγιάσουν οι ψυχές όλων. Καλή φώτιση σε όλους. Περισσότερη αγάπη, αλληλεγγύη, στους συνανθρώπους μας, στην κοινωνία. Χρόνια πολλά και στους εορτάζοντες. Καλή χρονιά».

Ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Αργύρης Πατακάκης υπογράμμισε: «Το φως της βαπτίσεως να μας φωτίζει, να μας δίνει δύναμη και υγεία, καλούς λογισμούς για το καλό του τόπου μας. Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες. Καλή χρονιά και ευλογημένη με υγεία».