
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2025 ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΜΕ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ
- Άγγελος Καλλινικίδης: Θέλουμε από φέτος Β’ Εθνική, θα κλείσουμε τα BAN, θα έρθουν μεταγραφές, Δοξαίοι – Δραμινοί ενωθείτε
- Γιώργος Παπαδόπουλος (Δήμαρχος Δράμας): Δράμα – Δόξα πάνε μαζί, είμαστε στον σύλλογο συμπαραστάτες και προχωράμε στον εκσυγχρονισμό του γηπέδου
- Γιώργος Αγγελίδης (προπονητής Δόξας): Νιώθω υπέροχα που ανήκω στη Δόξα, πάμε πάντα ψηλά, βαθμολογικά και ψυχολογικά
- Απουσιάζουν οι τιμωρημένοι (από Οφρύνιο) Τζελίδης – Περσίδης – Αντωνιάδης
- Επιστρέφουν Κόντος – Μπλιός
- Ανακοίνωση μήνυμα του Γ.Σ. Δόξα για διαιτητή και Πρόεδρο του Αετού Οφρυνίου
Η 13η αγωνιστική πέρασε και η ήττα από το Οφρύνιο έχει πολλές οπτικές γωνίες, μέχρι και δικαστική παράμετρο. Το βέβαιο είναι ότι η αντιμετώπιση της Δόξας από τη διαιτησία γεννά προβληματισμό και απορία. Το μέλλον όμως ανήκει σε αυτούς που το οραματίζονται και στον Μαυραετό το δεύτερο γίνεται πράξη.
Τα βάρη στον Γ.Σ. από την παρακμάζουσα ΠΑΕ σήμαναν συναγερμό σε όλα τα επίπεδα και οι εξελίξεις διαφαίνονται θετικές.
Την Κυριακή ολοκληρώνεται η αγωνιστική δράση για το 2025 κόντρα στην Κρύα Βρύση και στο αγωνιστικό κομμάτι οι απουσίες και επιστροφές για το προπονητικό team έχουν μια διάσταση, το τρίποντο και την παραμονή στην κορυφή.
Η ανακοίνωση της Δόξας
Σε ανακοίνωση του Γ.Σ. Δόξα αναφέρονται τα εξής:
Υπάρχουν στιγμές στο ποδόσφαιρο όπου η ψυχραιμία δοκιμάζεται όχι από το ίδιο το παιχνίδι, αλλά από όσα το περιβάλλουν.
Όταν οι προκλήσεις διαδέχονται η μία την άλλη και οι ισορροπίες μοιάζουν σκόπιμα εύθραυστες, τότε η σιωπή παύει να είναι αρετή.
Η Δόξα Δράμας δεν είναι ένα τυχαίο σωματείο. Είναι ένας σύλλογος με βαριά ιστορία, διαδρομή δεκαετιών και αποτύπωμα στο ελληνικό ποδόσφαιρο που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.
Και ακριβώς γι’ αυτό δικαιούται –και οφείλει– να απαιτεί τον στοιχειώδη σεβασμό από όλους. Από τους διαιτητές, από τις αντίπαλες διοικήσεις, από κάθε θεσμικό ή εξωθεσμικό παράγοντα.
Μία ημέρα μετά τα γεγονότα του χθεσινού αγώνα στο Οφρύνιο με καθαρό μυαλό πλέον, προκύπτει η ανάγκη να τεθούν σοβαρά ερωτήματα. Τα σφυρίγματα του διαιτητή Χρήστου Αγρίμη αποτέλεσαν, στη διάρκεια του αγώνα, μόνιμη εστία έντασης. Υπερβολική αυστηρότητα, επιλεκτικές αποφάσεις, κίτρινες κάρτες χωρίς εμφανή λόγο και δύο αποβολές που αλλοίωσαν πλήρως τις αγωνιστικές ισορροπίες. Όταν η διαιτησία παύει να λειτουργεί κατευναστικά και καταλήγει να δυναμιτίζει το παιχνίδι, τότε το πρόβλημα δεν είναι απλώς αγωνιστικό.
Εξίσου σοβαρό –αν όχι σοβαρότερο– είναι το ζήτημα της συμπεριφοράς του προέδρου του Αετού, κ. Νίκου Λαμπίδη. Μετά το γκολ της ομάδας του, επέλεξε να εγκαταλείψει τη θέση του στον πάγκο της ομάδας του και να κινηθεί προς τα αποδυτήρια περνώντας μπροστά από την κερκίδα των φιλάθλων μας, συνοδεύοντας το πέρασμα του με χειρονομίες που μόνο ως προκλητικές μπορούν να χαρακτηριστούν.
Μια ενέργεια αχρείαστη, επικίνδυνη και απολύτως ξένη προς τη θεσμική ιδιότητα που ο ίδιος φέρει.
Το μοναδικό θετικό μέσα σε αυτή την εικόνα ήταν η ψυχραιμία των φιλάθλων μας, οι οποίοι δεν απάντησαν στην πρόκληση, αποτρέποντας καταστάσεις που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε σοβαρές διοικητικές και οικονομικές συνέπειες για τον σύλλογο μας. Όμως το γεγονός ότι αποφεύχθηκαν τα χειρότερα δεν σημαίνει ότι όσα συνέβησαν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα.
Η συνολική εικόνα του αγώνα γεννά την αίσθηση ενός επικίνδυνου μοτίβου.
Ενός σχεδίου αποδυνάμωσης μέσω στοχευμένων τιμωριών, έντασης και προβοκατόρικων συμπεριφορών, που θα μπορούσαν εύκολα να οδηγήσουν τόσο σε αγωνιστική φθορά όσο και σε οικονομικές ποινές.
Όταν μια ομάδα δείχνει ξεκάθαρα βλέψεις πρωταθλητισμού, φαίνεται πως ενοχλεί. Και όταν ενοχλεί, κάποιοι επιλέγουν άλλους τρόπους για να την ανακόψουν.
Η Δόξα Δράμας, ωστόσο, δεν είναι μόνη της.
Έχει τον κόσμο της, έχει την ιστορία της και πλέον δηλώνει προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν πρόκειται να επιτρέψει να παίζονται παιχνίδια εις βάρος της.
Η προστασία του συλλόγου, των παικτών και της αξιοπρέπειας του ποδοσφαίρου δεν είναι επιλογή. Είναι υποχρέωση. Και όσοι θεωρούν ότι μπορούν να λειτουργούν στο σκοτάδι, καλό θα ήταν να θυμούνται πως το φως αργά ή γρήγορα πέφτει πάνω σε όλους.
Από εδώ και στο εξής, κάθε πρόσωπο ή παράγοντας που επιλέγει συνειδητά να εναντιώνεται στη Δόξα Δράμας, είτε με πράξεις είτε με συμπεριφορές που πλήττουν την ομάδα και το κύρος της, θα θεωρείται ξεκάθαρα αντίπαλος και θα αντιμετωπίζεται ως τέτοιος, θεσμικά, δημόσια και χωρίς καμία διάθεση ανοχής.

