Η Επιτροπή Αγώνα Δασικών Συνεταιρισμών ενημερώνει τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ότι την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου οι δασεργάτες προχωρούν σε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.
Συγκεκριμένα, την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου, κατά τις ώρες 13:00 έως 14:00, θα πραγματοποιηθούν συντονισμένες διαμαρτυρίες σε όλα τα Δασαρχεία ή τις Διευθύνσεις Δασών σε κάθε Νομό όπου δραστηριοποιούνται Δασικοί Συνεταιρισμοί (στη Δράμα στη Διεύθυνση Δασών Δράμας, Αγ. Κωνσταντίνου 1).
Η κινητοποίηση αφορά το σύνολο των δασεργατών και θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα και συντονισμένα στις Περιφέρειες:
- Μακεδονίας
- Θράκης
- Θεσσαλίας
- Ηπείρου
Αιτήματα των δασεργατών
Οι δασεργάτες απαιτούν:
- την απομάκρυνση των εταιρειών από τη διαχείριση των δασών
- την κατάργηση του νόμου 5106/2024, τον οποίο θεωρούν καταστροφικό για τους εργαζόμενους, τους δασικούς συνεταιρισμούς και τη βιώσιμη δασική διαχείριση
Η Επιτροπή Αγώνα τονίζει ότι η κινητοποίηση αφορά την προάσπιση της εργασίας των δασεργατών, την προστασία των δημόσιων δασών και τη διασφάλιση του κοινωνικού τους χαρακτήρα.
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις, οι εκπρόσωποι της Επιτροπής Αγώνα θα βρίσκονται στα σημεία των κινητοποιήσεων.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ
Για την Ένωση Δασικών Συνεταιρισμών Δράμας
Παντελής Παπαδόπουλος

