Σε ανακοίνωση του Νομαρχιακού Τμήματος ΑΔΕΔΥ Δράμας αναφέρονται τα εξής:

Το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δράμας συμμετέχει στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση της Τρίτης 16 Δεκεμβρίου και καλεί όλους τους εργαζόμενους του Δημοσίου στη συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στις 18:00, στην Πλατεία Ελευθερίας Δράμας.

Απεργούμε και διαδηλώνουμε ενάντια στην ψήφιση του Κρατικού Προϋπολογισμού, που για ακόμη μία φορά φορτώνει τα βάρη στις πλάτες των εργαζομένων, των αγροτών, των αυτοαπασχολούμενων και των λαϊκών στρωμάτων, ενώ την ίδια στιγμή χαρίζει προνόμια στους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους, στους τραπεζίτες και διατηρεί την εθελοντική φορολογία των εφοπλιστών.

Στεκόμαστε στο πλευρό των αγώνων των αγροτών, που διεκδικούν το δικαίωμα να ζουν από την εργασία τους, με δίκαιες τιμές, χαμηλό κόστος παραγωγής και χωρίς πολιτικές που τους εξοντώνουν οικονομικά.

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους, τους αγρότες, τη νεολαία, τους αυτοαπασχολούμενους και τα λαϊκά στρώματα να δώσουν δυναμικό και μαχητικό «παρών».

Να ενώσουμε τις φωνές μας απέναντι στην αντιλαϊκή πολιτική που μας στερεί δικαιώματα, εισόδημα και προοπτική.

Ο αγώνας είναι κοινός – κανείς μόνος του!

Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Δράμας

 

Για την ΕΓ

Ο Πρόεδρος

Παπαδόπουλος Ιωάννης

Ο Γραμματέας

Τσαπρασίδης Κίμων