ΣΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΟΦΡΥΝΙΟ ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ ΜΑΥΡΑΕΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ

  • Γιώργος Μπιμπισίδης (ποδοσφαιριστής Δόξας): Είμαστε τόσο ενωμένοι εντός και εκτός γηπέδου που μας βγαίνει ως ομάδα
  • Απών ο Στέλιος Μπλιος (κάρτες)
  • Σάκης Μήτρακας (παράγοντας Αετού Οφρυνίου): Η Δόξα και οι φίλαθλοί της θα έχουν την καλύτερη φιλοξενία

Η 13η αγωνιστική του 1ου ομίλου της Γ’ Εθνικής είναι κομβική σε όλα τα επίπεδα, αφού όλοι στοχεύουν τον πρωτοπόρο, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για τη λαοφιλή Δόξα. Έτσι, την Κυριακή 14-12-2025 στο δημοτικό γήπεδο του Οφρυνίου, ο τοπικός Αετός υποδέχεται τη Δόξα και εδώ στην εξίσωση οι όποιοι συναισθηματισμοί ακολουθούν τον ρεαλισμό που λέει ότι το παιχνίδι έχει δυσκολίες και παγίδες, με πρώτη την ιδιομορφία του γηπέδου που θέλει άμεση προσαρμογή.

Γ. Μπιμπισίδης: Ενωμένοι ως ομάδα

Ο Γιώργος Μπιμπισίδης είναι ο ισχυρός πόλος στη ζώνη άμυνας της φετινής Δόξας. Με το μεστό και ουσιαστικό παιχνίδι του αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα στις επιθετικές προσπάθειες των αντίπαλων ομάδων. Ο ίδιος έδωσε τη δική του εξήγηση για την φετινή πρωτιά των Μαυραετών, εκθειάζοντας το ψυχικό δέσιμο νέων και παλαιών παικτών. Ακόμη, με δήλωσή του, ευχαριστεί τους πιστούς φίλους της ομάδας για τη στήριξη.

Σ. Μήτρακας: Με χαρά να έρθουν οι Δοξαίοι

Ο πολύπειρος παράγοντας του Αετού Οφρυνίου Σάκης Μήτρακας δήλωσε ότι με χαρά και τιμή θα φιλοξενήσουν την ιστορική Δόξα και τους εκδρομείς φιλάθλους της.