
Σε ανακοίνωση της Τομεακής Επιτροπής Δράμας του Κ.Κ.Ε. αναφέρονται τα εξής:
Η ΤΕ Δράμας καταγγέλλει την απρόκλητη επίθεση με χημικά από τις δυνάμεις των ΜΑΤ στη μαζική κινητοποίηση σωματείων εργαζομένων, εκπροσώπων φορέων ΑμΕΑ και συνταξιούχων που διαδήλωναν στην πύλη του Νοσοκομείου της Δράμας, για την τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το νοσοκομείο του Νομού.
Η κυβέρνηση της ΝΔ και ο Υπουργός Υγείας, αντί να απολογηθούν για τις ελλείψεις των ιατρικών ειδικοτήτων (παθολόγων, οφθαλμίατρων, γαστρεντερολόγων, δερματολόγων, ενδοκρινολόγου, ψυχιάτρου από το ΚΨΥ κ.α.), την πολύμηνη αναμονή στα ραντεβού ακόμα κι εκεί που υπάρχουν, την εργασιακή εξόντωση των εργαζομένων με την εντατικοποίηση, με τη μη χορήγηση ρεπό και άδειων λόγω έλλειψης προσωπικού, τις μετακινήσεις γιατρών από νοσοκομείο σε νοσοκομείο, τη λειτουργία της τεχνικής υπηρεσίας με το 30% του προσωπικού, καμαρώνουν για την ενεργειακή αναβάθμιση του κτηρίου, πετάνε τη μπάλα στην εξέδρα και απαντούν με την καταστολή απέναντι σε όσους διεκδικούν το αυτονόητο δικαίωμα τους στην υγεία.

