
Το Ν.Τ. Δράμας της ΑΔΕΔΥ καλεί τους εργαζόμενους, τους ανέργους, τους συνταξιούχους και τη νεολαία να δώσουν δυναμικό παρών στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Θεσσαλονίκη με αφορμή τη ΔΕΘ, το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2025.
Διεκδικούμε αξιοπρεπείς μισθούς και συντάξεις
Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους
Δημόσια και δωρεάν Υγεία – Παιδεία – Κοινωνική Ασφάλιση
Όχι στην ακρίβεια και στη φοροληστεία των εργαζομένων
Για τη διευκόλυνση της μετάβασης, θα αναχωρήσει λεωφορείο δωρεάν στις 14:30 μπροστά από την Περιφέρεια Δράμας.
Δηλώσεις συμμετοχής – Πληροφορίες: 6944 328213
Όλοι και όλες στον αγώνα – η φωνή μας να ακουστεί δυνατά!

