ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ

 

Πλήθος δράσεων στο κέντρο της πόλης την Παρασκευή 4 Ιουλίου από το απόγευμα έως τα μεσάνυχτα

 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ

Την Παρασκευή 4 Ιουλίου 2025 θα πραγματοποιηθεί στη Δράμα η «Λευκή Νύχτα». Πρόκειται για μια μεγάλη γιορτή, η οποία θα γίνει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, με στόχο την τόνωση της τοπικής αγοράς και την ψυχαγωγία των πολιτών με εκδηλώσεις σε διάφορα σημεία του εμπορικού κέντρου που θα διαρκέσουν έως τα μεσάνυχτα. Η «Λευκή Νύχτα» διοργανώνεται από τον Εμπορικό Σύλλογο Δράμας, τον Δήμο Δράμας, την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και το Επιμελητήριο Δράμας.

Σχετική συνέντευξη τύπου, για τη διεξαγωγή της «Λευκής Νύχτας» παραχώρησαν, τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025, ο Δήμαρχος Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχάλης Μουρβετίδης, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Δράμας κ. Γιώργος Κύρτσης, ο εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Δράμας κ. Ιωακείμ Κιόρτεβες και ο Αντιδήμαρχος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Δράμας κ. Βαγγέλης Πυργιλής.

Ο Δήμαρχος κ. Παπαδόπουλος έκανε λόγο για ένωση δυνάμεων και πρόσθεσε: «Πρόκειται για μια συνδιοργάνωση πολύ επιτυχημένη, όπως έδειξε η περσινή εκδήλωση, που είδαμε τον εμπορικό κόσμο και όλους τους πολίτες της Δράμας να έχουν ξεχυθεί στους δρόμους, να υπάρχει μια χαρά, ένα γενικό κλίμα με πολύ χαμόγελο και με πολλή αγάπη γύρω από αυτή την εκδήλωση. Μια εκδήλωση η οποία έχει να κάνει με πολιτιστικά στοιχεία, στοιχεία τέχνης, χορού, τραγούδι. Είναι κάτι σημαντικό για εμάς αυτό που ζήσαμε πέρυσι, για αυτό και είμαστε εδώ και το επαναλαμβάνουμε για μια ακόμη χρονιά ως συνδιοργανωτές. Ο Δήμος Δράμας, από τη μεριά του, χρηματοδοτεί αυτή την εκδήλωση με 15.000 ευρώ και είναι πολύ σημαντικό να δίνουμε ένα τέτοιο ποσό, αλλά να παίρνουμε πάρα πολλά οφέλη. Δεν βάζουμε το ποσό σε σύγκριση με το τι κερδίζουμε. Νομίζω κερδίζει όλη η κοινωνία, όλοι οι επιχειρηματίες, όλοι οι πολίτες. Είναι πολύ σημαντικό να βρεθούμε την Παρασκευή μετά τις 19.30 ευρύτερα στο εμπορικό κέντρο και να χαρούμε για μια ακόμη χρονιά αυτή την υπέροχη “Λευκή Νύχτα” του Νομού Δράμας».

Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Μουρβετίδης σημείωσε: «Μια πολύ σπουδαία εκδήλωση για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Πετυχημένη τις δύο προηγούμενες χρονιές. Ευελπιστούμε ότι με τη συνεργασία που έχουμε όλοι οι φορείς του τόπου, και ο Δήμος και το Επιμελητήριο και ο Εμπορικός Σύλλογος, ότι φέτος θα είναι ακόμη καλύτερη. Σκοπός της εκδήλωσης είναι να τονώσουμε την οικονομία της Δράμας, γενικά του Νομού και φυσικά την ψυχολογία των πολιτών. Θα έχει πολλές εκδηλώσεις. Συνεισφέρουμε και εμείς όσο μπορούμε οικονομικά. Πιστεύουμε ότι θα πάνε όλα καλά και θα είναι μια ευχάριστη εκδήλωση. Εκτός του ότι θα είναι επιτυχημένη, θα προγραμματίσουμε να είναι ακόμη καλύτερη του χρόνου. Σκοπός μας είναι ότι εκδήλωση κάνουμε, να γίνεται πάντα καλύτερη».

Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Δράμας κ. Κύρτσης ανέφερε: «Είναι η τρίτη συνεχόμενη “Λευκή Νύχτα” που γίνεται στην πόλη της Δράμας. Δεν θα μπορούσε να γίνει αυτή η δράση, αν δεν υπήρχαν η Περιφέρεια, ο Δήμος, καθώς και το Επιμελητήριο, για να στηρίξουν οικονομικά, αλλά και με τις υπηρεσίες τους, αυτή τη δράση. Είναι ένα γεγονός το οποίο χαροποιεί τόσο τους επιχειρηματίες και τους επαγγελματίες, όσο και όλους τους πολίτες αυτής της πόλης. Φέτος επιλέξαμε η “Λευκή Νύχτα” να γίνει την Παρασκευή 4 Ιουλίου και καλούμε όλο τον κόσμο να έρθει, να διασκεδάσει, να περάσει καλά. Εμείς ως Εμπορικός Σύλλογος έχουμε δρομολογήσει πάρα πολλές δράσεις, καθώς και οι επιχειρήσεις που είναι μέλη του Εμπορικού Συλλόγου θα έχουν μεγάλες προσφορές, έτσι ώστε να μπορούν να επωφεληθούν οι πολίτες του Νομού μας, αλλά και από τους όμορους Νομούς που θα επισκεφτούν την πόλη μας και να ψωνίσουν ό,τι θέλουν». Ακόμη ευχαρίστησε για την άριστη συνεργασία Αστυνομία, Τροχαία και τις υπηρεσίες Περιφέρειας και Δήμου και υπογράμμισε: «Είμαστε έτοιμοι και σας περιμένουμε».

Ο εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου κ. Κιόρτεβες επεσήμανε: «Ο Εμπορικός Σύλλογος για τρίτη χρονιά διοργανώνει τη “Λευκή Νύχτα”. Το Επιμελητήριο έχει αγκαλιάσει και αυτό, μαζί με τον Δήμο και την Περιφέρεια, αυτή την εκδήλωση. Βλέπουμε ότι ο εμπορικός κόσμος της Δράμας έχει και αυτός ανταποκριθεί πολύ σωστά απέναντι στη “Λευκή Νύχτα”. Ζητάνε πάντα και κάτι παραπάνω να συμπληρώνουν στις δράσεις. Έτσι και αλλιώς, ο Εμπορικός Σύλλογος βρίσκεται υπό την αιγίδα του Επιμελητηρίου. Είμαστε εδώ για να ενισχύουμε τον εμπορικό κόσμο και πιστεύω ότι για μια ακόμη χρονιά θα είναι μια πολύ επιτυχημένη εκδήλωση».

Τέλος, ο Αντιδήμαρχος κ. Πυργιλής δήλωσε: «Η διοίκηση και ο Δήμαρχος είναι δίπλα στον Εμπορικό Σύλλογο. Ανταποκριθήκαμε κατευθείαν στο κάλεσμα του Εμπορικού Συλλόγου για να στήσουμε την εκδήλωση αυτή. Φέτος ξεχωρίσαμε, γιατί με την υπηρεσία στήσαμε έναν κανονισμό γύρω από την εκδήλωση αυτή. Διευκολύναμε ακόμη περισσότερο το έργο του Επιμελητηρίου. Είμαστε δίπλα τους. Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία και να μπορέσει να κάνει τον σκοπό της η εκδήλωση αυτή, να τονώσει τα εμπορικά καταστήματα, την αγορά της Δράμας, και να διασκεδάσει ο κόσμος».