
Ερώτηση προς το Υπουργείο Υγείας, με θέμα «Υποστελέχωση πληρωμάτων ασθενοφόρων στα Κέντρα Υγείας της Π.Ε. Δράμας», κατέθεσε η ΝΙΚΗ.
Η ερώτηση έχει ως εξής:
Αξιότιμοι/ες,
Η Περιφερειακή Ενότητα Δράμας αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υποστελέχωσης των Κέντρων Υγείας, με κρίσιμες ελλείψεις σε διασώστες και οδηγούς ασθενοφόρων.
Συγκεκριμένα:
– Κέντρο Υγείας Νευροκοπίου: 1 οδηγός, 1 διασώστης
– Κέντρο Υγείας Παρανεστίου: 2 διασώστες
– Κέντρο Υγείας Προσοτσάνης: 2 διασώστες, 2 οδηγοί
Η υφιστάμενη στελέχωση δεν επαρκεί για ασφαλή 24ωρη λειτουργία, παράλληλα με τις ανάγκες μεταφοράς επειγόντων περιστατικών για τους περίπου 800 κρατούμενους των φυλακών Νικηφόρου και τους 400 φιλοξενούμενους στο κέντρο κράτησης Παρανεστίου και στη Δομή της ΒΙΠΕ Δράμας.
Κατόπιν τούτων, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
- Πότε θα ενισχυθούν τα Κέντρα Υγείας της Π.Ε. Δράμας με μόνιμους ή επικουρικούς διασώστες και οδηγούς, ώστε να εξασφαλιστεί ασφαλής και πλήρης 24ωρη κάλυψη;
- Προβλέπεται αναβάθμιση του στόλου ασθενοφόρων ώστε να υποστηρίζονται επαρκώς οι ανάγκες της περιοχής;
- Τι μέτρα θα ληφθούν για να τηρηθούν οι ευρωπαϊκές οδηγίες σχετικά με το πλήρωμα ασθενοφόρων;
Η κατάσταση αποτελεί άμεσο κίνδυνο για τη δημόσια υγεία και την ασφάλεια των πολιτών σε μια παραμεθόριο περιοχή.

