Μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο κ. Παύλος Εφραιμίδης γνωστοποίησε ότι θα είναι υποψήφιος Βουλευτής με την Ελληνική Λύση στον Νομό Δράμας.

Συγκεκριμένα στην ανάρτησή του ανέφερε τα εξής:

Η ζωή είναι γεμάτη από αξίες που δίνουν πραγματικό νόημα οι λέξεις: Οικογένεια, Σεβασμός, Ήθος, Αξίες, Στιγμές, Εικόνες, Δημιουργία.

Αισίως, στα 43 μου χρόνια, νιώθω βαθιά ευλογημένος για όσα ο Θεός με αξίωσε να καταφέρω μέχρι σήμερα.

Συνεχίζω με απόλυτο σεβασμό προς κάθε φίλο, συνάδελφο και συμπολίτη, προς τον τόπο που γεννήθηκα, που δημιούργησα την οικογένειά μου και ξεκίνησα την επαγγελματική μου πορεία, τον τόπο που εξακολουθώ να υπηρετώ να επιχειρώ και να επενδύω καθημερινά.

Με αίσθημα ευθύνης δηλώνω επίσημα ότι στις επερχόμενες Εθνικές Εκλογές, πρώτα ο Θεός, θα συμμετέχω ενεργά με την Ελληνική Λύση, ως υποψήφιος Βουλευτής του Νομού Δράμας.

Η απόφασή μου αυτή δεν είναι βεβιασμένη.

Είναι το αποτέλεσμα συνεχούς ενημέρωσης, συνεργασίας και προετοιμασίας τα τελευταία τρία χρόνια με το κόμμα της Ελληνικής Λύσης, που με έφερε σήμερα εδώ, πιο ενημερωμένο, πιο δυνατό και πιο ώριμο πολιτικά, έτοιμο να προσφέρω ουσιαστικά και αποτελεσματικά.

Ζητώ την εμπιστοσύνη σας.

Με γνωρίζετε ως άνθρωπο, ως επιχειρηματία και ως φίλο, ως συνάδελφό, ως οικογενειάρχη.

Ήμουν, είμαι και θα παραμείνω κομμάτι δικό σας.

Από τις 04:00 το πρωί, καθημερινά, βρίσκομαι μαζί σας, έξω στον δρόμο, στον αγώνα για μια καλύτερη ζωή, για ένα καλύτερο αύριο.

Δώστε μου δύναμη, για να προχωρήσουμε μαζί, να δημιουργήσουμε, να ξαναονειρευτούμε ένα καλύτερο μέλλον για την Ελλάδα, για τον τόπο μας.

Γιατί αυτό αξίζει σε όλους μας!

Με εκτίμηση και σεβασμό,

Εφραιμίδης Παύλος

Υποψήφιος Πολιτευτής Ν. Δράμας

Ελληνική Λύση