
Εκπρόσωποι φορέων του Ν. Δράμας συναντήθηκαν τη Δευτέρα 2 Ιουνίου σε γνωστό καφέ τη πόλης με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τη διοργάνωση της επόμενης «Ονειρούπολης».
Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Πρόεδρος της Ο.Ε.Β.Ε. Ν. Δράμας Στέφανος Πεταλούδης, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Δράμας Γεώργιος Κύρτσης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Δράμας Άγγελος Καλλίας, ο Πρόεδρος των Ζυθεστιατόρων Ν. Δράμας Ανέστης Τοπαλίδης, ο Πρόεδρος του Σωματείου Καφετεριών- Κέντρων Διασκέδασης Δράμας Σάββας Ηλιάδης, το μέλος του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Δράμας Αλέξανδρος Πουγιούδογλου, ο Αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Δράμας Γεώργιος Μαρούσης και ο Πρόεδρος του Σωματείου Ψητοπωλών Δράμας Νίκος Λατσίσταλης.
Για πρώτη φορά σύσσωμοι οι παραπάνω εκπρόσωποι φορέων και Σωματείων του Ν. Δράμας συναντήθηκαν, αντάλλαξαν απόψεις και κατέθεσαν προτάσεις και νέες ιδέες σχετικά με τη διοργάνωση της «Ονειρούπολης» και βέβαια έθεσαν το πλαίσιο της δικής τους συνεισφοράς σε αυτή. Αποφάσισαν να πραγματοποιηθούν και νέες συναντήσεις στο μέλλον για αυτό το θέμα, ώστε να εμπλουτιστεί με νέες ιδέες και να υπάρξει ανανέωση της επόμενης «Ονειρούπολης» και φυσικά επισημάνθηκε ότι θα κατατεθούν οι προτάσεις τους επίσημα στην Οργανωτική Επιτροπή της «Ονειρούπολης».

