ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ

Στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Υγιών Πόλεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Προύσα της Τουρκίας από τις 16 έως τις 19 Ιουνίου, συμμετείχε ο Αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Πολιτικής Αλέξανδρος Παναγιωτίδης.

Στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου που παραχώρησε στα τοπικά Μ.Μ.Ε., τη Δευτέρα 23 Ιουνίου 2025, ο κ. Παναγιωτίδης ανέφερε τα εξής:

«Επισκέφτηκα την Προύσα της Τουρκίας προκειμένου να συμμετάσχω στο Συνέδριο Υγειών Πόλεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για το 2025. Το συνέδριο το οποίο διήρκησε έως τις 19 Ιουνίου, έφερε σε επαφή τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, εμπειρογνώμονες στον τομέα της αστικής υγείας από όλη την ευρωπαϊκή περιφέρεια του ΠΟΥ για να μοιραστούν γνώσεις και να συμμετέχουν σε συζητήσεις για οικοδόμηση ανθεκτικών, βιώσιμων και χωρίς αποκλεισμούς πόλεων. Τα θέματα της ατζέντας του συνεδρίου αφορούσαν στην υγεία και ευημερία σε τοπικό επίπεδο.

Το συνέδριο συγκέντρωσε εκπροσώπους από την Ελλάδα και το εξωτερικό, φορείς, ειδικούς και επαγγελματίες προσφέροντας γόνιμο έδαφος για ανταλλαγή απόψεων, καλών πρακτικών και συνεργασιών. Η δική μας παρουσία ανέδειξε τις δυνατότητες και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Περιφέρειάς μας.

Η συμμετοχή αυτή δεν αποτελεί απλώς μια τιμητική παρουσία, αλλά επένδυση στο μέλλον. Μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες, η Περιφέρειά μας με επικεφαλής τον Περιφερειάρχη Χριστόδουλο Τοψίδη διεκδικεί ενεργό ρόλο στις εξελίξεις, συνδιαμορφώνοντας πολιτικές και προσεγγίσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

Με αφορμή το συνέδριο θέλω να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου σε όλα τα πρόσωπα που συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχία της διοργάνωσης.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες θέλω να απευθύνω στον Μητροπολίτη Προύσας Ιωακείμ, τον Δήμαρχο Προύσας Mustafa Bozbey και τους υπεύθυνους από τον ΠΟΥ για την φροντίδα και την φιλοξενία τους.

Η ζεστή φιλοξενία και η σημαντική υποστήριξή τους, συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχία του συνεδρίου».