ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ

Με παραγωγούς από Ορεστιάδα, Κομοτηνή, Ξάνθη, Καβάλα και Δράμα, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης συμμετείχε στην έκθεση «Ελλάδος Γεύση», που πραγματοποιήθηκε από 10 έως 13 Μαΐου 2018 στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, στην Αθήνα.

Στην έκθεση προβλήθηκε το τρίπτυχο Γαστρονομία-Τουρισμός-Πολιτισμός και η Περιφέρεια Α.Μ.Θ. συμμετείχε με δικό της περίπτερο. Κύριος στόχος της συμμετοχής της Περιφέρειας ήταν αφενός η προώθηση των εμπορικών σχέσεων των παραγωγών τροφίμων και ποτών της περιοχής μας, σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο, προκειμένου αυτοί να αποκομίσουν τα μέγιστα δυνατά εμπορικά οφέλη, αφετέρου η προβολή, η προώθηση και η στήριξη του πρωτογενούς τομέα της Περιφέρειάς μας και η διασύνδεσή του με τον τουρισμό.

Την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης εκπροσώπησε η Περιφερειακή Σύμβουλος Κυριακή Αλατζά, η οποία μετά το πέρας των εγκαινίων και αφού επισκέφθηκε όλα τα περίπτερα και συνομίλησε με όλους τους παραγωγούς, δήλωσε:

«Η Περιφέρειά μας, υπηρετώντας με συνέπεια τον στόχο που έχει θέσει, αφενός να προβάλει και να αναδείξει τα μοναδικά και ιδιαίτερα τοπικά μας προϊόντα, αφετέρου να στηρίξει τους παραγωγούς μας και να τους βοηθήσει να ενισχύσουν το προφίλ τους στην αγορά των τροφίμων, συμμετέχει στην έκθεση “Ελλάδος Γεύση”, με απώτερο στόχο την διασύνδεση των προϊόντων μας με τον τουρισμό, ενώ στόχος μας είναι να κάνουμε γνωστή την Περιφέρεια Α.Μ.Θ. ως γαστρονομικό προορισμό στη συνείδηση των επισκεπτών. Επενδύουμε στην εξωστρέφεια και συμμετέχουμε σε κάθε πρωτοβουλία εντός και εκτός της χώρας μας, που μας φέρνει πιο κοντά σε αυτόν τον στόχο».

Στην έκθεση «Ελλάδος Γεύση», εκτός της προώθησης των τοπικών προϊόντων και της γαστρονομίας, η Περιφέρεια στόχευσε επίσης στην παρουσίαση του πολιτιστικού πλούτου και του τουριστικού ενδιαφέροντος των περιοχών που συμμετείχαν. Με αυτόν τον τρόπο έγινε η διασύνδεση των προϊόντων του πρωτογενούς τομέα με τον τουρισμό και τον πολιτισμό.

Τέλος, οι παραγωγοί είχαν την ευκαιρία χονδρικής και λιανικής πώλησης και πραγματοποίησης συναντήσεων Β2Β (Business to Business) με Έλληνες και ξένους αγοραστές, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης υπήρχε συνεχής κάλυψη από εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα.