
Παρασκευή 27 Ιούνη στις 7.30 μμ. στην Κεντρική Πλατεία Δράμας
Σε ανακοίνωση του Συλλόγου Γυναικών Δράμας αναφέρονται τα εξής:
Ο Σύλλογος Γυναικών Δράμας (ΟΓΕ) καλεί τις γυναίκες να ξεσηκωθούν ενάντια στην κλιμάκωση του ιμπεριαλιστικού πολέμου που έρχεται με την επίθεση των ΗΠΑ στο Ιράν, σέρνοντας στην άβυσσο τους λαούς της Μέσης Ανατολής και όλου του κόσμου. Η επίθεση αυτή, όπως και οι προηγούμενες του Ισραήλ, πραγματοποιήθηκε με το πρόσχημα του πυρηνικού προγράμματος του Ιράν, αλλά έχει πραγματικό στόχο την επιβολή των ιμπεριαλιστικών σχεδίων Ισραήλ, ΗΠΑ και ΕΕ στην ευρύτερη περιοχή. Συνδέεται με τα σχέδια αναμόρφωσης της Μέσης Ανατολής για να προχωρήσουν οι ΑμερικανοΝΑΤΟϊκοί σχεδιασμοί που είναι ανταγωνιστικοί κυρίως με αυτούς της Κίνας. Οι βομβαρδισμοί του Ιράν, όπως και η εκδίωξη των Παλαιστινίων από την πατρίδα τους και η εξόντωσή τους, έχουν στόχο τη δημιουργία μιας ζώνης στην οποία θα καταλήξει ο νέος δρόμος από την Ινδία στην Ευρώπη πριν συνεχίσει στη Μεσόγειο. Με το ίδιο εξάλλου σχέδιο συνδέονται και οι επιθέσεις στο Λίβανο, στη Συρία, στην Υεμένη.
Οι ιμπεριαλιστές τη γη ξαναμοιράζουν, με των λαών το αίμα τα σύνορα χαράζουν!
Υψώνουμε τη φωνή μας ενάντια στην εμπλοκή της χώρας μας σ’ αυτόν το βρώμικο και επικίνδυνο για το λαό μας πόλεμο. Δεν εφησυχάζουμε με τις εύθραυστες συμφωνίες περί εκεχειρίας, ενώ ξεκίνησε για τα καλά στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ η κούρσα δισεκατομμυρίων για εξοπλιστικά προγράμματα, στερώντας από τις οικογένειές μας πόρους και υποδομές, αγαθά αναγκαία για τη ζωή μας. Η δήθεν «αμυντική» προετοιμασία μάς γεμίζει ανασφάλεια και αγανάκτηση για τα επόμενα χτυπήματα. Δεν ανεχόμαστε η χώρα μας να γίνεται ορμητήριο του ΝΑΤΟ ούτε θύτης άλλων λαών και ταυτόχρονα στόχος αντιποίνων.
Απαιτούμε να σταματήσει η παράδοση αεροδρομίων, λιμανιών, στρατιωτικών εγκαταστάσεων, εξοπλισμών και προσωπικού των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων για να στηρίξουν τις δολοφονικές επιχειρήσεις που διεξάγουν οι ΗΠΑ και το Ισραήλ απέναντι σε άλλους λαούς.
Να κλείσουν ΤΩΡΑ όλες οι Αμερικανονατοϊκές βάσεις, να διακοπεί κάθε στρατιωτική συνεργασία με το κράτος-δολοφόνο του Ισραήλ, να επιστρέψει από την Ερυθρά Θάλασσα η ελληνική φρεγάτα και η πυροβολαρχία “Patriot” από τη Σαουδική Αραβία.
Αλληλεγγύη στον παλαιστινιακό λαό και σε όλους τους λαούς που υποφέρουν από τη βαρβαρότητα των ιμπεριαλιστών!
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
27/6/2025 ΩΡΑ 7.30 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ.

