• «Έρχονται σημαντικές πολιτικές εξελίξεις»
  • «Κολοσσιαίο σκάνδαλο ο ΟΠΕΚΕΠΕ, σε γνώση της κυβέρνησης ο μηχανισμός απομύζησης των αποζημιώσεων»

 

«Η κυβέρνηση Μητσοτάκη έσπειρε ανέμους και θερίζει θύελλες. Μετά το σκάνδαλο με τις υποκλοπές, μετά το έγκλημα των Τεμπών και τους κυβερνητικούς χειρισμούς με τις fast track διαδικασίες, βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα κολοσσιαίων διαστάσεων σκάνδαλο για τις αποζημιώσεις των αγροτών από την ΕΕ», τόνισε ο Βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, μιλώντας στο ΣΤΑΡ Β. Ελλάδος.

«Είχε εγκατασταθεί ένα σύστημα στον ΟΠΕΚΕΠΕ το οποίο απομυζούσε τις αποζημιώσεις αυτές ώστε να μην πηγαίνουν στους πραγματικούς δικαιούχους. Το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια είχαν αλλάξει 5-6 Υπουργοί και άλλοι τόσοι διοικητές στον ΟΠΕΚΕΠΕ δείχνει ότι ήταν σε γνώση της κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού η λειτουργία αυτή», συμπλήρωσε.

Ο κ. Ξανθόπουλος χαρακτήρισε ανησυχητικό το γεγονός ότι το θέμα αυτό προχώρησε μετά από πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής και όχι της ελληνικής εισαγγελίας  και υπογράμμισε: «Είναι ένα σκάνδαλο που δεν μπορεί να ελέγξει η κυβέρνηση με τους συνήθεις μηχανισμούς. Ήδη έχουμε παραιτήσεις Υπουργών και Υφυπουργών. Είμαστε μπροστά σε πολύ σημαντικές πολιτικές εξελίξεις. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι σε αποδρομή. Είναι μια κυβέρνηση που δοκιμάζεται και χαρακτηρίζεται από τα σκάνδαλα. Ο ελληνικός λαός βγάζει τα συμπεράσματά του».

«Η προανακριτική για τον κ. Καραμανλή στην οποία συμμετέχω, τρέχει να μπαζώσει την υπόθεση όπως έκανε με τον κ. Τριαντόπουλο. Με τον ΟΠΕΚΕΠΕ όπου η δικογραφία ζητά ευθύνες με βάση το νόμο περί ευθύνης υπουργών, δεν ξέρουμε τι θα κάνει η κυβέρνηση. Όλα αυτά προδιαγράφουν το κλίμα. Η κυβέρνηση είναι εξαιρετικά στριμωγμένη και δεν μπορεί να μετέρχεται πλέον κινήσεων των προηγούμενων περιόδων γιατί έχουν σωρευθεί πάρα πολλά σκάνδαλα», κατέληξε ο κ. Ξανθόπουλος.