Η ΔΟΞΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2025 ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΡΑΝΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΡΑΜΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ

 

  • Άγγελος Καλλινικίδης: Εισπράττω στήριξη και βοήθεια από την κοινωνία και τον Δήμαρχο Δράμας πέραν του αναμενομένου
  • Γιώργος Παπαδόπουλος, Δήμαρχος Δράμας: Ήταν άδικο για την αγαπημένη μας Δόξα Δράμας να έχει το βάρος συντήρησης του γηπέδου, όταν ανταγωνίστριες ομάδες χρησιμοποιούν δημοτικά και κρατικά γήπεδα
  • Τέθηκαν σε κυκλοφορία τα διαρκείας νέας περιόδου
  • Τέλος τα μπαράζ για άνοδο στη Γ Εθνική, οι πρωταθλητές των ΕΠΣ απευθείας στη Γ’ Εθνική

 

Στην τελική ευθεία βρίσκεται ο σχεδιασμός του ρόστερ της νέας περιόδου για τη Δόξα Δράμας. Ήδη ο προπονητής Γιώργος Αγγελίδης με τους συνεργάτες του από τη διοίκηση, τον Τάσο Παυλίδη και τους συνεργάτες του Άγγελου Καλινικίδη είναι σε καθημερινή επαφή με παίκτες από τον περσινό κορμό και προχωρημένες συζητήσεις για νέες εντάξεις-μεταγραφές. Ο άξονας για ανάδειξη του δραμινού στοιχείου είναι κατευθυντήρια πορεία. Η Δόξα, εξ ονόματος, στο νέο δύσκολο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής καλείται να παρουσιάσει μία αξιόπιστη ομάδα και να υπερασπίσει το ελίτ όνομα που φέρει. Οι πρώτες ανακοινώσεις αναμένεται να πραγματοποιηθούν εντός των ημερών.

Να υπενθυμίσουμε ότι η πρώτη συνάντηση της νέας περιόδου έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα 28 Ιουλίου, ενώ αύριο Παρασκευή 4 και το Σάββατο 5 Ιουλίου θα υπάρξουν δοκιμαστικά για ανίχνευση νέων ταλέντων γεννηθέντων 2006, 2007 και 2008.

Εντωμεταξύ, η Πέμπτη 26 Ιουνίου 2025 ήταν μια ξεχωριστή ημέρα για όλο τον οργανισμό της Δόξας Δράμας, καθώς υπεγράφη η προγραμματική συμφωνία διάρκειας δέκα ετών με τον Δήμο Δράμας να αναλαμβάνει την πλήρη και απόλυτη αξιοποίηση και τον εκσυγχρονισμό του γηπέδου με έξοδα δικά του ή με επιχορήγηση από το ΕΣΠΑ. Πρόκειται για γεγονός που καθιστά τη Δόξα πιο ανταγωνιστική και πιο ελκυστική αφού ο ιστορικός χώρος του γηπέδου θα συναντήσει την εποχή μας και η δήλωση του Δημάρχου Γιώργου Παπαδόπουλου περί αποκατάστασης της αδικίας απέναντι στον ανταγωνισμό είναι το επίτιμο της παρέμβασης αυτής.

 

Νέος Τεχνικός Διευθυντής στην Ακαδημία ο Θωμάς Ματρακούκας

 

Η Δόξα ανακοίνωσε την προσθήκη του Θωμά Ματρακούκα στην οργανωτική ομάδα των ακαδημιών του συλλόγου ως τεχνικός σύμβουλος. Γνωστός και αγαπητός στον προπονητικό χώρο του Νομού μας διετέλεσε κατά το παρελθόν βοηθός προπονητή στη Δόξα δίπλα στον αείμνηστο Γιάννη Τσεβρετζή (Β’ & Γ’ εθνική), ενώ έχει υπάρξει προπονητής σε Πανδραμαϊκό και ΑΕ Αμπελοκήπων (Γ’ Εθνική), Κεραυνό Κρηνίδων και Δόξα Πετρούσας (Δ’ Εθνική), Εθνικό Αστέρα Καλλιφύτου, Φίλιππους Δοξάτου, Ορφέα Χωριστής, Δόξα Βώλακα, Άρη Φωτολίβους, Νέα Σεβάστεια, Βρασίδα Νέας Περάμου, Δόξα Αμυγδαλεώνα και Άρη Κοκκινοχώματος. «Τον καλωσορίζουμε στην οικογένεια των Μαυραετών και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο του», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

 

Νέος Πρόεδρος της Δόξας ο Τέρης Καλλινικίδης

 

Μετά τη Γενική Συνέλευση του Γ.Σ. Δόξα, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025, νέος Πρόεδρος είναι ο κ. Τέρης Καλλινικίδης. Τις υπόλοιπες θέσεις του ενδεκαμελούς διοικητικού συμβουλίου καταλαμβάνουν κατά σειρά εκλογής οι: Καλλινικίδης Αγαθάγγελος, Δάντζερας Ιωάννης, Παυλίδης Αναστάσιος, Παγωνάς Δημοσθένης, Βαράνος Θποδωρος, Ευθυμιάδης Ηλίας, Σταϊκίδης Βασίλειος, Σούλης Βασίλειος, Σπυρίδης Ιωάννης και Βασιλειάδου Δέσποινα. Αναπληρωματικά μέλη είναι οι: Αμανατίδης Διογένης, Σταϊκίδου Αναστασία και Γεωργιάδου Χριστίνα. Στην Ελεγκτική Επιτροπή εκλέχθηκαν οι Πετρόπουλος Αθανάσιος, Χλιουνάκης Ευάγγελος και Ηλιάδης Ηλίας.

Σε γραπτό χαιρετισμό του, ο νέος Πρόεδρος του Γ.Σ. Δόξα κ. Τέρης Καλλινικίδης ανέφερε τα εξής:

Αγαπητά μέλη του συλλόγου, θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά για την εμπιστοσύνη σας και την εκλογή μου στη θέση του Προέδρου της Δόξας. Είναι μια τιμή που δεν αφορά μόνο εμένα προσωπικά, αλλά και την οικογένειά μου, η οποία πλέον αναλαμβάνει θεσμικό ρόλο με πλήρη επίγνωση της ευθύνης.

Δυστυχώς, επαγγελματικές υποχρεώσεις και ένα προγραμματισμένο ταξίδι στο εξωτερικό δεν μου επιτρέπουν να βρίσκομαι σήμερα εδώ. Ωστόσο, είμαι απόλυτα παρών σε όλα τα ζητήματα της ομάδας, καθημερινά, σε πλήρη συνεργασία με τους ανθρώπους της διοίκησης.

Στην τελική δεν ήρθαμε να κάνουμε παρέλαση. Ήρθαμε να σηκώσουμε μανίκια και να χτίσουμε τη Δόξα από την αρχή, όπως της αξίζει.

Τα υπόλοιπα, στο γήπεδο. Για τη Δόξα μας.

 

Τέθηκαν σε κυκλοφορία τα εισιτήρια διαρκείας

 

Τέλος, έχει ξεκινήσει η διάθεση των καρτών διαρκείας της Δόξας για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Η διάθεση των καρτών γίνεται:

Καθημερινά στα γραφεία του συλλόγου Γουναρη 3, ώρες 10:00-14:00 και 18:00-20:00, καθώς από τα μέλη του Δ.Σ. του συλλόγου.

Οι τιμές των εισιτηρίων έχουν ως εξής:

Θύρα Β gold: 150€

Θύρα Α+ΣΤ: 90€

Γυναικείο: 50€

Θύρα Δ: 50€