Στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημαρχείου Δράμας έκοψε την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα το Διοικητικό Συμβούλιο της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Δράμας κ. Δωρόθεου, καθώς και του Δημάρχου Δράμας κ. Γιώργου Παπαδόπουλου.

Με τη συμμετοχή πολλών ποντιακών σωματείων τόσο της Δράμας, όσο και της ευρύτερης περιοχής, ακολούθησε η 1η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου για τη νέα χρονιά.

Σε ένα ευχάριστο κλίμα ο Πρόεδρος της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος κ. Γεώργιος Βαρυθυμιάδης καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και ευχαρίστησε θερμά τον Δήμαρχο της πόλης κ. Γεώργιο Παπαδόπουλο, τον Πρόεδρο του Συνδέσμου Ποντιακών Σωματείων κ. Χρυσοβαλάντη Παπαδόπουλο και το μέλος του Δ.Σ. της Π.Ο.Ε. κ. Χαράλαμπο Σπυριδόπουλο για την πρόθυμη και υποδειγματική φιλοξενία. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δράμας κ. Δωρόθεος ευλόγησε την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα συνοδευόμενος από τον π. Γεώργιο.

Παρόντες στη συνεδρίαση ήταν μέλη και εκπρόσωποι των πρωτοβάθμιων σωματείων του Συνδέσμου Ποντιακών Σωματείων και της Περιφερειακής Επιτροπής Νεολαίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης καθώς και της Συντονιστικής Επιτροπής Νεολαίας.

Στη συνεδρίαση συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τις δράσεις της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος, τη συγκρότηση επιτροπών, όπως επίσης και τους στόχους για τη νέα χρονιά.

Θερμές ευχαριστίες για την προσφορά των εδεσμάτων απευθύνονται επίσης στην Ταβέρνα «Φίλοιστρον», στην Opera Events Hall, στην Νεογάλ Α.Ε. καθώς και στο Πρατήριο Ποτών και Τροφίμων Μιχαηλίδη.

Δήλωση Χ. Σπυριδόπουλου, μέλους του Δ.Σ. της ΠΟΕ

Σε δήλωσή του ο κ. Χαράλαμπος Σπυριδόπουλος, μέλος του Δ.Σ. της ΠΟΕ, ανέφερε τα εξής:

«Είναι μεγάλη μας χαρά που ξεκινάει η νέα χρονιά φιλοξενώντας στην πόλη της Δράμας τον Πρόεδρο και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Παμποντιακής Ομοσπονδίας. Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή το γεγονός ότι αφετηρία της θητείας του νέου Διοικητικού Συμβουλίου αποτελεί η Δράμα μας. Εύχομαι μια καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία, δύναμη και αισιοδοξία. Το 2026 να είναι παραγωγικό και να προσφέρει ανανεωμένη ενέργεια σε όλα τα μέλη των σωματείων μας, που δίνουν καθημερινά έναν ουσιαστικό αγώνα για τη διατήρηση και την ανάδειξη του ποντιακού πολιτισμού. Μέσα από την συνεχή επικοινωνία και την αγαστή επαφή με όλα τα σωματεία μας, είμαι βέβαιος ότι θα επιτύχουμε την ενότητα και μια εποικοδομητική συνεργασία για το κοινό μας όραμα».