Χθες, Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου, στο 13ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας, ξεκίνησαν οι συναντήσεις της Σχολής Γονέων που διοργανώνει το 13ο Δημοτικό, στο πλαίσιο της συνεργασίας του με το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, «Δράση».
Οι συναντήσεις της σχολής γονέων θα γίνονται δια ζώσης στο 13ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας, κατά τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο, και με θεματικά πεδία αναστοχασμού, συζήτησης και επιμόρφωσης:
- Την επικοινωνία στην οικογένεια και τις σχέσεις σχολείου – οικογένειας.
- Τη σημασία της οριοθέτησης στην οικογενειακή ζωή.
- Τη χρήση του διαδικτύου στην οικογένεια.
- Τη συζήτηση με τα παιδιά για το σώμα τους.
- Τη διαχείριση «κρίσεων» στην οικογένεια.
- Τη φιλία, τη βία, τις διαπροσωπικές σχέσεις, την επίλυση συγκρούσεων, και πώς να μιλήσουμε για όλα αυτά με τα παιδιά μας.
- Τις σχέσεις μεταξύ μαθητών.
- Την ενίσχυση του γονικού ρόλου, γιατί «εν’ τέλει, και οι γονείς έχουν ψυχή».
Η Συντονίστρια κ. Τζάφου Μάρθα είναι κοινωνική λειτουργός στο Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας «Δράση».
Επίσης, σήμερα, Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου, στο 13ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας, ξεκινούν Βιωματικά Εργαστήρια Εκπαιδευτικών, σε συνεργασία με το 16ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας, το 22ο Νηπιαγωγείο Δράμας και το Νηπιαγωγείο Μαυροβάτου, έχοντας επίσης, ως συντονίστρια, την κ. Τζάφου.
Τα Βιωματικά Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, θα πραγματοποιούνται δια ζώσης στο 13ο Δημοτικό σχολείο, απογευματινές ώρες, κατά τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο, και με θεματικά πεδία:
- Τη γνωριμία, τις προσδοκίες και το χτίσιμο της ομάδας.
- Τις καλές πρακτικές για ένα σχολείο χωρίς επιθετικότητα.
- Τις σχέσεις σχολείου – οικογένειας.
- Την αναγνώριση και την έκφραση συναισθημάτων χωρίς λέξεις που πληγώνουν.
- Τις σχέσεις μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών.
- Την επίλυση των διαφορών μας με τους άλλους, αποφεύγοντας τις συγκρούσεις.
- Την αναγνώριση και έκφραση όσων ζητούν οι άλλοι από εμάς, και μας ενοχλούν.
- Τη διαχείριση απώλειας και της ασθένειας στο σχολείο.
- Την ενίσχυση του ρόλου του εκπαιδευτικού και καλές πρακτικές αντιμετώπισης της επαγγελματικής εξουθένωσης.