- Οι 4 προκριθέντες στο δεύτερο στάδιο
Εντυπωσιακή υπήρξε η ανταπόκριση στο ανοιχτό κάλεσμα που απηύθυνε το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας για τον σχεδιασμό της νέας οπτικής του ταυτότητας.
Στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετείχαν δεκάδες δημιουργικά, γραφιστικά και διαφημιστικά γραφεία καθώς και επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας.
Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από τη αρμόδια επιτροπή που συστάθηκε από τον Οργανισμό για εξέταση των υποβληθέντων προτάσεων επιλογής αναδόχου για το σχεδιασμό της νέας οπτικής ταυτότητας του Φεστιβάλ Δράμας, αποτελούμενη από τους:
Γιώργο Δεμερτζή, Πρόεδρο της Επιτροπής & Πρόεδρο Φεστιβάλ Δράμας
Γιάννη Σακαρίδη, Καλλιτεχνικό Διευθυντή Φεστιβάλ Δράμας, Σκηνοθέτη
Δημήτρη Καραμπατζάκη, Επίκουρο Καθηγητή, Τμήμα Πληροφορικής ΔΙΠΑΕ
Δημήτρη Κυριαζίδη, Διπλωματούχο Ηλεκτρολόγο Μηχανικό, Μέλος Δ.Σ. του Φεστιβάλ
Και Γιώργο Γαρεφαλάκη, Branding & Communication Consultant
Η επιτροπή, μελέτησε 40 αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος και κατέληξε στα εξής δημιουργικά γραφεία, που επελέγησαν για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο της διαδικασίας:
DpS / Athens (Δημήτρης Παπάζογλου)
G Design (Μιχάλης Γεωργίου)
The Birthdays Design (Κωνσταντίνα Γιαννακοπούλου)
Studio Miltos Botis (Μίλτος Μπότης)
Με την παραπάνω επιλογή ολοκληρώνεται το πρώτο στάδιο της διαδικασίας και οι συμμετέχοντες που περνούν στην επόμενη φάση θα κληθούν να παρουσιάσουν ενώπιον της επιτροπής:
α) Αναλυτικά τα ενδεικτικά έργα του πρώτου σταδίου,
β) Τον τρόπο/διαδικασία (process) εργασίας τους, αλλά και
γ) Την αρχική τους εκτίμηση για την στρατηγική κατεύθυνση που πρέπει να έχει η μελλοντική οπτική ταυτότητα του Φ.Τ.Μ.Μ.Δ (General Brand Strategy).
Το Φεστιβάλ ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες για τις υψηλού επιπέδου δηλώσεις συμμετοχής και αναμένει με ενδιαφέρον τις συναντήσεις με τις τέσσερις δημιουργικές ομάδες.