
ΜΗΝΥΜΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ
Πλήθος κόσμου συμμετείχε στην 23η Λαμπαδηδρομία Αιμοδοσίας, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Δράμα, το απόγευμα της Παρασκευής 26 Σεπτεμβρίου 2025, με τους συμμετέχοντες να στέλνουν ένα μήνυμα ευαισθητοποίησης για τη σημασία της εθελοντικής αιμοδοσίας. Η έναρξη της διαδρομής ήταν το άγαλμα της Νίκης στην περιοχή της Ανάπλασης και το σημείο κατάληξης η πλατεία Ελευθερίας, με τους λαμπαδηδρομείς να διασχίζουν, με τη συμβολή της Τροχαίας Δράμας, κεντρικούς δρόμους της πόλης, φωνάζοντας συνθήματα για την αιμοδοσία. Στην κεντρική πλατεία υπήρχε βωμός, τον οποίο άναψε από ένα μέλος του συλλόγου ΑμεΑ «Αγωνιστές», ενώ τμήματα ρυθμικής γυμναστικής συμμετείχαν στην εκδήλωση. Ακόμη, στο πλαίσιο των δράσεων ευαισθητοποίησης, πραγματοποιήθηκε εθελοντική αιμοδοσία, την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2025, στον 1ο όροφο του παλιού Δημαρχείου.

Σε δηλώσεις της η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Δράμας κ. Σοφία Τσακιρίδου ανέφερε για τη Λαμπαδηδρομία Αιμοδοσίας: «Το ότι ταξιδεύει η φλόγα αυτή στη Λαμπαδηδρομία από πόλη σε πόλη σε όλη την Ελλάδα δείχνει όχι μόνο τον συμβολικό χαρακτήρα, αλλά δείχνει ότι είναι μια φλόγα ζωής, δύναμης και προσφοράς προς τον συνάνθρωπο. Ευχαριστώ όλους όσοι συμμετείχαν, και τους εθελοντές αιμοδότες που δώρισαν το αίμα τους, την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου στο Δημαρχείο, και όλους αυτούς που είναι μαζί μας». «Ο Δήμος Δράμας ενισχύει πάντα τέτοιες δράσεις που έχουν στόχο ανθρωποκεντρικό», επεσήμανε η κ. Τσακιρίδου και πρόσθεσε: «Το μήνυμα είναι: δίνουμε από το αίμα μας ένα μικρό δώρο τόσο απλό και κάθε σταγόνα αίματος είναι ένας παλμός ζωής». Καταλήγοντας, η Αντιδήμαρχος του Δήμου Δράμας σημείωσε: «Το ότι προσφέρουμε σημαίνει ότι αντέχουμε, ότι βλέπουμε τον συνάνθρωπό μας, τον διπλανό μας. Το μεγαλύτερο δώρο ζωής είναι αυτό που δίνουμε με την εθελοντική αιμοδοσία».

Η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Δράμας κ. Δέσποινα Αβραμίδου υπογράμμισε ότι «ο Δήμος Δράμας διοργάνωσε ένα σημαντικό και σπουδαίο διήμερο εθελοντικής αιμοδοσίας» και επεσήμανε ότι η λαμπαδηδρομία «συμβολίζει τον ανθρωπισμό και ότι η Δράμα έχει έναν χαρακτήρα κοινωνικής προσφοράς. Είναι πολύ σημαντικό να δώσουμε ένα ερέθισμα και ένα σημαντικό μήνυμα. Να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο για εθελοντική αιμοδοσία, γιατί δίνοντας λίγο χρόνο, ένας άνθρωπος μπορεί να σώσει μια οικογένεια, έναν φίλο, τη ζωή του συνανθρώπου του». Ακόμη, ευχαρίστησε «όλους τους φορείς που συνεργάστηκαν για αυτή την όμορφη λαμπαδηδρομία και τον κόσμο που συμμετείχε και θέλησε να δώσει και αυτός ένα μήνυμα για την εθελοντική αιμοδοσία».


