
ΠΑΝΟΠΛΟΙ ΟΙ ΜΑΥΡΑΕΤΟΙ ΥΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ Α’ ΘΕΣΗΣ ΜΕ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ ΤΟΝ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕ «ΑΡΩΜΑ» ΜΠΑΡΑΖ
- Γιώργος Αγγελίδης (προπονητής Δόξας): Θέλουμε τη νίκη και μόνο αυτή
- Το «μήνυμα» από την Ξάνθη το έστειλε ο κόσμος της Δόξας
- Χωρίς απουσίες – τιμωρίες θα παραταχθεί η Δόξα
Την προσεχή Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2025 στο γήπεδο της Δόξας έχουμε «άρωμα» μπαράζ για την άνοδο στη Super League 2. Η ομάδα έκπληξη του 1ου Ομίλου, ο Ηρακλής Θερμαϊκού, με 21 βαθμούς θα βρεθεί στον δρόμο των Μαυραετών που έχουν 20 βαθμούς. Βαθμολογικά πρόκειται για το απόλυτο ντέρμπι, με ό,τι συνεπάγεται αυτό.
Στον οργανισμό Δόξα όλοι έχουν συναίσθηση της σημασίας της αναμέτρησης και ταυτόχρονα αντιλαμβάνονται απόλυτα την ξεχωριστή σχέση με τον κόσμο των Μαυραετών που τους πιστεύει και τους στηρίζει, κάτι που καθιστά αυτό το δέσιμο και τη μαζική παρουσία των φιλάθλων ως σημείο αναφοράς πανελλαδικά.
Λίγο πριν από τη λήξη του α’ γύρου η Δόξα είναι στην α’ ταχύτητα και την Κυριακή με νίκη καθίσταται πρωτοπόρος του ομίλου. Η πρώτη ήττα στην Ξάνθη έδωσε σε όλους μια πίκρα, αλλά και μια «οδηγία» ότι η μάχη είναι πολυεπίπεδη και οι απαιτήσεις ξεχωριστές.
Γ. Αγγελίδης: Μόνο νίκη!
Ο προπονητής της Δόξας κ. Γιώργος Αγγελίδης έστειλε μέσω της εφημερίδας «Εργασία… συν» το μήνυμα ότι το τρίποντο και η κορυφή είναι μονόδρομος. Ήδη στο στρατόπεδο των Μαυραετών έχουμε επιστροφές Τζελίδη – Παπαϊωάννου – Ιορδανίδης, κάτι που ανεβάζει τις επιλογές του προπονητικού επιτελείου.
Ξεσηκωμός του κόσμου
Ήδη από Κομοτηνή και Ξάνθη, οι φίλαθλοι της Δόξας έστειλαν μηνύματα με την παρουσία τους. Στο ντέρμπι κορυφής, την προσεχή Κυριακή, ο 12ος παίκτης θα πάρει θέση και θα δώσει την ώθηση στους παίκτες.

