Αναφορά στο δρόμο Δράμα – Αμφίπολη έκανε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο 4ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε, μεταξύ άλλων, πως το 2021 θα είναι έτος υποδομών, παραθέτοντας, στη συνέχεια, τη νέα γενιά έργων, τα οποία αντιμετωπίζουν προβλήματα που υφίστανται σε όλη τη χώρα και ταυτόχρονα αναζωογονούν την αγορά:

-Το νέο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων. Το πρόγραμμα είναι ύψους 3,3 δισ. ευρώ, με έμφαση ιδίως στην εμπορική μεταφορά, με συνδέσεις σε λιμάνια και αεροδρόμια και στην ολοκλήρωση του κορμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας στον άξονα της ΠΑΘΕ.

-Μεγάλα έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης, συνολικού ύψους 1,2 δισ. ευρώ. Ο σχεδιασμός αυτός περιλαμβάνει 10 αντιπλημμυρικά έργα που χρηματοδοτούνται από ΕΤΕπ και CEB και τα αντιπλημμυρικά έργα που θα εκτελέσουν οι παραχωρησιούχοι των 5 αυτοκινητοδρόμων.

-Σημαντικά έργα στην Αττική. Όπως είναι οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού και η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς τη Δυτική Αττική.

-Το νέο Πρόγραμμα Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας που περιλαμβάνει σημειακές παρεμβάσεις σε 7000 επικίνδυνα σημεία σε όλη τη χώρα.

-Πακέτο έργων αναβάθμισης αεροδρομίων, λιμανιών, διασύνδεσης υποδομών και συνδυασμένων μεταφορών.

-Και μια σειρά από μικρότερα ή μεγαλύτερα έργα. Από το Καλαμάτα – Ριζόμυλος έως το Δράμα – Αμφίπολη. Από τα εγγειοβελτιωτικά έργα Αμβρακίας – Αμφιλοχίας, έως το φράγμα του Μύρτου στο Λασίθι ή τα έργα ύδρευσης στην Κέρκυρα.

Τι είχε αναφέρει ο Κ. Καραμανλής κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στη Δράμα

Στο ζήτημα του δρόμου Δράμα – Αμφίπολη είχε αναφερθεί ο Υπουργός κ. Κώστας Καραμανλής, κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στη Δράμα, στις 18 Ιουνίου 2020, στο πλαίσιο της διαδικασίας της διοικητικής παράδοσης των Φυλακών Νικηφόρου.

Στο πλαίσιο δηλώσεών του σε τοπικά Μ.Μ.Ε., ο κ. Καραμανλής ρωτήθηκε και για τον οδικό άξονα Δράμα – Αμφίπολη και για το αν υπάρχουν εξελίξεις όσον αφορά την κατασκευή του. Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε:

«Ο δρόμος αυτός είναι μια δέσμευση που έχουμε κάνει ως αντιπολίτευση και ήταν και στο πρόγραμμα και της Ν.Δ. Ο δρόμος αυτός είχε δύο κομμάτια. Το πρώτο κομμάτι από την Αμφίπολη μέχρι το Νομό Δράμας και το δεύτερο κομμάτι, σύνολο γύρω στα 45 χλμ. Εμείς δεν βρήκαμε καμία μελετητική ωριμότητα στο Υπουργείο. Έχουμε ωριμότητα και κάποιες προμελέτες του 2013. Που σημαίνει ότι έχουμε τρέξει αυτό το 8μηνο τις μελέτες πολύ γρήγορα και θέλουμε να ελπίζουμε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα δημοπρατήσουμε το πρώτο κομμάτι.

Νομίζω ότι αυτό είναι μια πολύ θετική εξέλιξη, διότι πολύ σύντομα θα κατασκευαστεί ένας δρόμος, ο οποίος στην ουσία θα βγάλει από την απομόνωση το Νομό Δράμας και στην ουσία είναι μια δέσμευση που σιγά σιγά αρχίζει και υλοποιείται. Μέσα, λοιπόν, σε 10 μήνες ωριμάσαμε τις μελέτες, έχουμε μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το πρώτο κομμάτι.

Για αυτό θα ξεκινήσουμε το πρώτο κομμάτι πρώτα και θα ωριμάσουμε τις υπόλοιπες μελέτες για να γίνει και το δεύτερο κομμάτι αργότερα. Επομένως ο δρόμος θα γίνει σε δύο τμήματα και η δέσμευση που είχαμε αναλάβει είναι μια δέσμευση την οποία θα αρχίσουμε να υλοποιούμε από το τέλος του χρόνου με τη δημοπράτηση του έργου.