ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Θ. ΖΕΚΕΡΙΔΗ

 

 

Με απόφαση του Δημάρχου Δοξάτου κ. Θέμη Ζεκερίδη ορίστηκαν οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου. Συγκεκριμένα ο κ. Ζεκερίδης όρισες ως Αντιδημάρχους:

  1. Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Καραμπακάλη Δημήτριο, Αντιδήμαρχο Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών και Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Τουρισμού και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

-Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο οικονομικών θεμάτων και ειδικότερα την εποπτεία των θεμάτων της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών και πιο συγκεκριμένα των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:

ι) Τμήμα Εσόδων Περιουσίας και Προμηθειών, εξαιρουμένης της αρμοδιότητας διαχείρισης των Κοιμητηρίων.

ιι) Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου, Ταμείου.

-Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό, έλεγχο και εποπτεία των θεμάτων της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών και πιο συγκεκριμένα των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:

ι) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών.

ιι) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας.

ιιι) Τμήμα ΚΕΠ

– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας και Πολιτισμού

  1. Τη Δημοτική Σύμβουλο της Δημοτικής Παράταξης «Συνεργάζομαι» κ. Παπαζώτου Κυριακή, Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων-Προγραμματισμού Πληροφορικής Διαφάνειας και Περιουσίας του Δήμου και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

-Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών

-Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού Πληροφορικής και Διαφάνειας

– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Εσόδων Περιουσίας και Προμηθειών που σχετίζονται με την κινητή και ακίνητη περιουσία του Δήμου Δοξάτου

  1. Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Μπερμπερίδη Αθανάσιο, Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας και Αγροτικής Ανάπτυξης και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

-Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της Δ/νσης Περιβάλλοντος εξαιρουμένης της αρμοδιότητας διαχείρισης των Κοιμητηρίων, και πιο συγκεκριμένα των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:

ι) Τμήμα Περιβάλλοντος Καθαριότητας και Πρασίνου

ιι) Τμήμα Συντηρήσεων

-Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης εξαιρουμένης της αρμοδιότητας σχετικής με τη μέριμνα των Αδέσποτων Ζώων.

  1. Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Χατζηπροδρόμου Ιπποκράτη, Αντιδήμαρχο Χωρικό υπεύθυνο για τη διασύνδεση των Πολιτών και των Προέδρων όλων των Κοινοτήτων με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης των σχετικών με τη μέριμνα των Αδέσποτων Ζώων.

-Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της Δ/νσης Περιβάλλοντος των σχετικών με τη διαχείριση των Κοιμητηρίων.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του ορίστηκε να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Καραμπακάλης Δημήτριος, που αναπληρώνει το Δήμαρχο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του ορίστηκε να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μπερμπερίδης Αθανάσιος.