
Η επανένταξη στην ΚΟ της ΝΔ του βουλευτή Δράμας, Δημήτρη Κυριαζίδη, με επιστολή του πρωθυπουργού και προέδρου του κόμματος, Κυριάκου Μητσοτάκη, ανακοινώθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής, το πρωί της Τετάρτης (8.10.25).
Την ανακοίνωση της επιστολής επανένταξης του Δημήτρη Κυριαζίδη στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ έκανε ο αντιπρόεδρος της Βουλής Γιάννης Πλακιωτάκης, που εκτελούσε εκείνη την ώρα χρέη προεδρεύοντα.
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Κυριαζίδης είχε διαγραφεί στις 7 Μαρτίου 2025, με απόφαση της Επιτροπής Δεοντολογίας της Ν.Δ. για «αντικοινοβουλευτική και αντισυναδελφική συμπεριφορά», για όσα είχε αναφέρει εις βάρος της Προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας κ. Ζωής Κωνσταντοπούλου, κατά τη διάρκεια συνεδρίασης της Ολομέλειας της Βουλής.
Πλέον, η ΚΟ της ΝΔ αριθμεί 156 βουλευτές.

