
Με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, ο Δήμαρχος Δράμας Γιώργος Παπαδόπουλος παρέστη στις τελετές αγιασμού που πραγματοποιήθηκαν στο 1ο Γυμνάσιο και Λύκειο Δράμας, στο 2ο Γυμνάσιο και Λύκειο Δράμας και ΕΝΕΕΓΥΛ, καθώς και στο 1ο και 2ο ΕΠΑΛ και ΣΕΚ Δράμας.
Ο Δήμαρχος απηύθυνε εγκάρδιες ευχές σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι η νέα χρονιά θα είναι γεμάτη προκλήσεις, αλλά και ευκαιρίες για πρόοδο και δημιουργία. Παράλληλα, κάλεσε τα παιδιά να αγαπήσουν τα σχολεία τους και να συμβάλλουν στη διατήρηση της καθαριότητας και της καλής κατάστασης των εγκαταστάσεων, δείχνοντας σεβασμό στον χώρο όπου περνούν σημαντικό μέρος της ζωής τους.

Στην τοποθέτησή του, ο κ. Παπαδόπουλος αναφέρθηκε στις ενεργειακές αναβαθμίσεις που υλοποιούνται ήδη σε πολλά σχολικά κτίρια του Δήμου, έργα που αναβαθμίζουν την ποιότητα της σχολικής ζωής και μειώνουν παράλληλα το ενεργειακό αποτύπωμα. Τόνισε δε ότι στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι να συνεχιστεί συστηματικά αυτό το έργο μέχρι να καλυφθούν όλες οι σχολικές μονάδες.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στην ασφάλεια των σχολικών χώρων εκτός ωραρίου λειτουργίας, επισημαίνοντας πως ο Δήμος προχωρά ήδη στις αναγκαίες ενέργειες για την προστασία των υποδομών, καθώς οι φθορές αποτελούν τελικά κόστος που επιβαρύνει όλους τους δημότες.
Τέλος, ο Δήμαρχος ευχαρίστησε τους εκπαιδευτικούς για την προσφορά τους και εξέφρασε τη στήριξή του σε μαθητές και γονείς, υπογραμμίζοντας ότι η Δημοτική Αρχή θα συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό της σχολικής κοινότητας, με έργα, υποδομές και δράσεις που ενισχύουν την παιδεία.

Αντιδήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι της Δημοτικής Αρχής βρέθηκαν επίσης σε πολλές σχολικές μονάδες του Δήμου, μεταφέροντας τις ευχές τους και δείχνοντας την έμπρακτη παρουσία της τοπικής αυτοδιοίκησης στην έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

