Την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2026, κλιμάκιο της ΝΙΚΗΣ Δράμας αποτελούμενο από τους Σάββα Παυλίδη, Ανδρέα Ξάνθη, Δημήτρη Χατζηδημητριάδη, Ελευθέριο Παπαεμμανουήλ, Ευάγγελο Καλογερόπουλο, Παρθένα Μερενίδου και Αννέτα Τόλιου, είχε συνάντηση με τον Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Μιχάλη Μουρβετίδη στο Διοικητήριο.

Σε σχετική ανακοίνωση της ΝΙΚΗΣ Δράμας αναφέρονται τα εξής:

Ενημερώσαμε τον αγαπητό Νομάρχη για τις δράσεις μας το 2025 (12 ερωτήσεις στη Βουλή για θέματα της Δράμας) και μιλήσαμε για τα κύρια προβλήματα της Δράμας που θεωρούμε ότι είναι τα εξής:

Α) άμεση ανάγκη πίεσης στο Υπουργείο Υποδομών για έναρξη εργασιών του δρόμου Δράμας –Αμφίπολης με δέσμευση βελτίωσης της υπάρχουσας οδοποιίας και διαγράμμισης για λόγους ασφάλειας.

Β) Αίτηση προς Υπουργείο Παιδείας για προσθήκη σχολής Καλών Τεχνών με έδρα τη Δράμα λόγω πλούσιου τοπικού  καλλιτεχνικού υπόβαθρου (Φεστιβάλ Ταινιών, Μουσικό Σχολείο, Δημοτικό Ωδείο).

Γ) Αίτηση προς Υπουργείο Άμυνας και Πολιτικής Προστασίας για δημιουργία εξειδικευμένου Κέντρου Εκπαίδευσης Ορεινού και Δασικού Αγώνα και Πολιτικής Προστασίας, γιατί μετά την απομάκρυνση του Στρατοπέδου στο Νευροκόπι ζημιώθηκε ακόμα περισσότερο η τοπική οικονομία και για εθνικούς και περιβαλλοντικούς λόγους χρειαζόμαστε ενίσχυση πολιτικής προστασίας στην ορεινή και δασική Δράμα.

Δ) Αίτηση προς Υπουργείο Ενέργειας για μείωση ενεργειακού κόστους επιχειρήσεων λόγω οικονομικής κρίσης

Ε) Αίτημα προς Υπουργείο Οικογένειας για διπλασιασμό του πολυτεκνικού επιδόματος στην παραμεθόριο Δράμα που εμφάνισε τη μεγαλύτερη μείωση πληθυσμού στην Περιφέρεια ΑΜΘ (13%) .

Η Δράμα μας δεν μπορεί να περιμένει άλλο σχέδια επί χάρτου, ούτε να εκλιπαρεί για κονδύλια από το  κράτος των Αθηνών. Αυτοί μας χρωστάνε και πρέπει να παρέμβουν και όχι εμείς που μένουμε στην ακριτική και όμορφη αλλά παραμελημένη Δράμα.