
Σε ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής Δράμας της Νέας Αριστεράς αναφέρονται τα εξής:
Τι δημόσιο αγαθό και κουραφέξαλα. Αυτά συνέβαιναν στην πάλαι ποτέ «Σοβιετική» Ελλάδα. Στη σύγχρονη Μητσοτακική τα έχουμε ξεπεράσει. Η ΔΕΗ κόβει το ρεύμα και για 300 ευρώ. Ακόμη και σε πολύτεκνη οικογένεια. Και δίχως προειδοποίηση. Για εξόφληση ή έστω ρύθμιση της οφειλής. Στη Δράμα, που ήδη ζει χειμωνιάτικες νύχτες. Και έχει ανάγκη από ρεύμα και ζεστασιά. Αιρ κοντίσιον και καλοριφέρ.
Κατά τα λοιπά το σαξές στόρι της ΝΔ και του Μητσοτάκη καλά κρατεί. Στις 62 υποθέσεις μικροδιαφορών (αποφάσεις του 2025) στο Πρωτοδικείο Δράμας οι 38 (ποσοστό 62%!!!) αφορούν χρέη συμπολιτών μας στη ΔΕΗ για ηλεκτρικό ρεύμα.
Μπαταξήδες όλοι αυτοί; Κακοπληρωτές; Έχουν και δεν πληρώνουν; Και προτιμούν να μείνουν μέσα στο καταχείμωνο δίχως ρεύμα και ζεστασιά αυτοί, τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους;
Χορτάσαμε ανάπτυξη. Ευμάρεια. Ποιότητα ζωής. Μην ξεχάσουμε πριν κοιμηθούμε να ευχαριστήσουμε την κυβέρνησή μας. Και να προσευχηθούμε να είναι πάντα καλά ο πολυχρονεμένος μας ηγέτης.

