
Μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού και χαράς, η ΤΕΣΣΕΡΑ Ακαδημία πραγματοποίησε, τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, στο ΔΗ.Γ.Α. Δράμας, την καθιερωμένη της γιορτή για τη λήξη της αγωνιστικής περιόδου, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο μια άκρως δημιουργική χρονιά.
Η φετινή γιορτή είχε ξεχωριστή λάμψη, καθώς επίσημη προσκεκλημένη της Ακαδημίας ήταν η σπουδαία αθλήτρια του διάθλου Κωνσταντίνα Χαραλαμπίδου, η οποία εκπροσώπησε τη χώρα μας στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, συνοδευόμενη από τον έμπειρο προπονητή της Μανώλη Μηλιαράκη και από την οικογένειά της.
Οι νεαροί αθλητές είχαν τη μοναδική ευκαιρία να συνομιλήσουν μαζί τους σε έναν ζωντανό και διαδραστικό διάλογο. Μέσα από τις ερωτήσεις, σκιαγραφήθηκε το προφίλ ενός αθλητή υψηλού επιπέδου. Η Κωνσταντίνα Χαραλαμπίδου μοιράστηκε τις μεγάλες προκλήσεις του πρωταθλητισμού, τα εσωτερικά κίνητρα που γεννούν την επιμονή, καθώς και τα ψυχικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται για την υπερνίκηση των καθημερινών δυσκολιών, αποτελώντας πηγή έμπνευσης για όλους.
Ως ελάχιστο δείγμα αναγνώρισης για την παρουσία τους, η Ακαδημία πρόσφερε στην αθλήτρια και τον προπονητή της από ένα βιβλίο αφιερωμένο στον αθλητισμό, καθώς και ένα αναμνηστικό σήμα του συλλόγου.
Η στιγμή όμως που έκλεψε τις εντυπώσεις και προκάλεσε συγκίνηση ήταν μια ξεχωριστή έκπληξη: ένας αθλητής ζωγράφισε και παρέδωσε στην Ολυμπιονίκη την προσωπογραφία της, αποτυπωμένη πανέμορφα σε έναν μικρό πίνακα!
Το αγωνιστικό κομμάτι της βραδιάς συνεχίστηκε με τις απονομές. Αρχικά, βραβεύτηκαν οι νικητές των διαγωνιστικών παιχνιδιών (σουτ, ελεύθερες βολές, δεξιοτεχνία και τρίποντα), ενώ ακολούθησαν οι ειδικές βραβεύσεις για τα παιδιά που ξεχώρισαν για τη συνέπεια, την ομαδικότητα και την αφοσίωση προς την ομάδα.
Ο πολυτιμότερος παίκτης (MVP) της σεζόν αναδείχθηκε μέσα από μια απόλυτα δημοκρατική διαδικασία. Από την αρχή της χρονιάς, μετά από κάθε προπόνηση, τα ίδια τα παιδιά ψήφιζαν τον συμπαίκτη τους που διακρίθηκε για την πειθαρχία, τον σεβασμό, την ηγεσία του και την προσπάθειά του.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την απονομή τιμητικών επαίνων σε όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά για τη συμμετοχή τους στις δράσεις της Ακαδημίας καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Μετά το επίσημο μέρος, η βραδιά απογειώθηκε με ένα μεγάλο πάρτι! Μικροί και μεγάλοι, γονείς, προπονητές και αθλητές, έγιναν μια μεγάλη παρέα, απολαμβάνοντας πλούσια εδέσματα, μουσική και χορό μέχρι αργά, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για τη νέα αγωνιστική σεζόν.
Η Ακαδημία ευχαριστεί θερμά τους προσκεκλημένους, τους γονείς και φυσικά τους αθλητές της για μια υπέροχη χρονιά και εύχεται σε όλους καλό καλοκαίρι!


