Εξαιρετική ήταν η παρουσία των Δραμινών αθλητριών του ΣΕΡΓ και Άρτεμις Δράμας και για αυτό ήρθε η πρόκριση για την τελική φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ρυθμικής Γυμναστικής.

Σε σχετική ανακοίνωση του ΣΕΡΓ Δράμας αναφέρονται τα εξής:

Με εντυπωσιακές εμφανίσεις, υψηλό επίπεδο αγωνιστικότητας και απόλυτη προσήλωση στον στόχο, οι αθλήτριες του συλλόγου μας εξασφάλισαν την πρόκρισή τους στην τελική φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ρυθμικής Γυμναστικής.

Ο προκριματικός αγώνας πραγματοποιήθηκε στο Εθνικό Γυμναστήριο Μίκρας στη Θεσσαλονίκη 1 έως 3 Μάιου, όπου ο σύλλογός μας συμμετείχε με 9 αθλήτριες, οι οποίες ξεχώρισαν με την παρουσία τους και κατέκτησαν σημαντικές θέσεις.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα ανά κατηγορία:

2013 Β

Σεβαστή – Ειρήνη Αντωνιάδου – 5η θέση

2014 Β

Ευγενία Κιπριτσή – 4η θέση

Μαρία Τσίμπα – 7η θέση

Μυρσίνη Παναγιωτοπούλου – 9η θέση

Αναστασία Προκοπιάδου – 10η θέση

Γρηγορία Λαμπριάνιδου – 11η θέση

Χάρια Κινατσίδου – 15η θέση

2015 Β

Μάρθα Μπάτζιου – 15η θέση

2015 C

Φλωρένια Καραγκιουλμέ – 9η θέση

Η επιτυχία αυτή αποτελεί αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς, της επιμονής και της αγάπης των αθλητριών μας για το άθλημα, ενώ παράλληλα γεμίζει αισιοδοξία για τη συνέχεια.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν και στις προπονήτριες του συλλόγου μας, Ελένη Μακρή, Κερατιδού Βασιλεία, Αθήνα Αντωνιάδου και Παπασταφίδα Ειρήνη, για την πολύτιμη καθοδήγηση, τη στήριξη και την άρτια προετοιμασία.

Η τελική φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στο Ωραιόκαστρο, στο Κονταξοπούλειο Γήπεδο, από τις 15 έως τις 17 Μαΐου, εκεί όπου οι αθλήτριές μας θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, με στόχο νέες επιτυχίες και ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις.