ΕΝΑ ΔΥΣΚΟΛΟ CONCEPT ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΦΕΡΕ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ GULLWING
Το Cosmopolis Ethnic Festival 2018 ολοκληρώθηκε και αξίζει να γνωστοποιηθούν μερικές βασικές λεπτομέρειες για την φιλοσοφία του σχεδιασμού του εικαστικού μέρους του φετινού Cosmopolis, έτσι ώστε να γίνει κατανοητή η γραμμή οπτικοποιήσης και της καλλιτεχνικής προσέγγισης.
Λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις του Cosmopolis Ethnic Festival δημιουργήθηκε μια οπτική γλώσσα η οποία ενσαρκώνει τον χαρακτήρα του θεσμού ενώ ταυτόχρονα τον ανανεώνει και τον τοποθετεί στο επίκεντρο του σωστού design και του marketing σε διεθνή επίπεδα.
Το concept έχει ως επίκεντρο μια παρέα νεαρών ενηλίκων, οι οποίοι απολαμβάνουν τα δρώμενα του Cosmopolis. Μιας παρέας που απολαμβάνει τη μουσική, το φαγητό και την επαφή με διαφορετικούς πολιτισμούς και ανθρώπους στο καλοκαιρινό τοπίο της Παλιάς Πόλης.
Αποτέλεσμα είναι η ανθρώπινη εμπειρία και το συναίσθημα να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του φετινού brand.
Το εγχείρημα προσανατολίζεται με μοντέρνο τρόπο μέσω συνέργιας ενός Opart, του μινιμαλισμού και χρήσης χρωμάτων με έντονα κοντράστ με σκοπό να μαγνητίσει το ενδιαφέρον του ντόπιου κατοίκου αλλά και του θεατή/επισκέπτη που έχει επαφή με το design.
Η χρήση των έντονων, καλοκαιρινών χρωμάτων συμβολίζει τα έντονα συναισθήματα που βιώνουν οι επισκέπτες του φεστιβάλ. Με αυτό τον τρόπο το εικαστικό προσεγγίζει τις ηλικίες του κοινού του Cosmopolis (όχι μόνο το ντόπιο αλλά και των επισκεπτών από τον υπόλοιπο Ελλαδικό χώρο και τουρίστες από το εξωτερικό) και αναβαθμίζει το επικοινωνιακό του μέρος.
Παράλληλα δημιουργεί μοναδικό brand που δεν αφήνει αδιάφορο ακόμα και τους ποιο απαιτητικούς «αναγνώστες».
Σαφής έμπνευση στην εικονογράφηση είναι τα παραδοσιακά χαρακτικά ukiyo-e, οι πολύχρωμες Αφρικανικές ενδυμασίες και η τεχνοτροπία των Ιαπωνικών manga λόγω της ευδιάθετης αμεσότητας. Δεύτερος ρόλος στην εικονογράφησης είναι η εξαιρετική ικανότητα να μεταφραστεί ψηφιακά αλλά και αναλογικά (έντυπο υλικό, merchandise) και να ξεχωρίσει μέσα στο αστικό τοπίο της Καβάλας αλλά και στο κυβερνοχώρο.
Ένα δύσκολο concept, διεθνούς επιπέδου, που έφερε σε πέρας με επιτυχία η ομάδα της Gullwing.
Η Εταιρία Gullwing
Το Creative Agency «Gullwing» είναι ιδέα του Παντελή Κάσδαγλη που είναι και ο Art Director. Πλαισιώνεται από συνεργάτες που έχουν το ίδιο όραμα και ιδέες: να παραδίδουν δουλειές διεθνούς επιπέδου, με άρτια – σύγχρονη αισθητική, στοχευμένες και αποτελεσματικές, με συναισθηματική προσέγγιση και storytelling.
Ο Παντελής Κάσδαγλης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Καβάλα. Σπούδασε Graphic Design στο University of Central Lancashire και είναι κάτοχος Master στο Design.
Είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό του λογότυπου του Φεστιβάλ Φιλίππων (και εφαρμογών των εικαστικών σε προηγούμενες περιόδους), συνεργάτης του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και έχει εκτελέσει μεγάλο αριθμό έργων με προσανατολισμό στα Πολιτιστικά – Καλλιτεχνικά δρώμενα. Παράλληλα ανέλαβε την εκτέλεση έργων μεγάλων επιχειρήσεων πανελλαδικής δραστηριότητας.