
ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 3 ΕΩΣ ΤΙΣ 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΟ «Δ. ΚΡΑΧΤΙΔΗΣ»
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ
Η Δράμα θα φιλοξενήσει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αισθητικής Ομαδικής Γυμναστικής, από τις 3 έως τις 6 Απριλίου 2026, στο γήπεδο «Δ. Κραχτίδης», με ελεύθερη είσοδο για το κοινό. Για 4 ημέρες στην πόλη της Δράμας θα κυριαρχήσουν ο ρυθμός, η αρμονία και η ομαδικότητα, στο πλαίσιο μιας μεγάλης αθλητικής διοργάνωσης, καθώς θα συμμετάσχουν περισσότερες από 800 αθλήτριες.
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα συνδιοργανώνουν η Ελληνική Ομοσπονδία Αισθητικής Γυμναστικής και τα σωματεία Α.Σ. Άρτεμις Δράμας και Σ.Ε.Ρ.Γ. Δράμας Ρυθμική Γυμναστική, με τη στήριξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και του Δήμου Δράμας. Η αγωνιστική δράση και τις 4 ημέρες διεξαγωγής θα αρχίζει νωρίς το πρωί και θα τελειώνει αργά το βράδυ, λόγω του μεγάλου αριθμού των συμμετοχών. Η τελετή έναρξης θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 3 Απριλίου στις 15.00 και η τελετή λήξης με την παρέλαση των ομάδων τη Μ. Δευτέρα 6 Απριλίου στις 16.30. Απονομές θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 4 Απριλίου στις 17.15 και τη Μ. Δευτέρα 6 Απριλίου στις 17.00.
Σχετική συνέντευξη τύπου παραχώρησαν, στο Διοικητήριο, την Τρίτη 31 Μαρτίου 2026, εκπρόσωποι των φορέων που εμπλέκονται με τη διεξαγωγή του Πανελληνίου Πρωταθλήματος στη Δράμα.
Εκτός από το γεγονός ότι η Δράμα υποδέχεται αθλήτριες, προπονητές/ριες, παράγοντες και φίλους του αθλητισμού από όλη την Ελλάδα, σε ένα πρωτάθλημα που υπόσχεται υψηλό θέαμα, έντονες συγκινήσεις και αξέχαστες στιγμές, υπήρξαν αναφορές και στην προσέλκυση μεγάλου αριθμού επισκεπτών που θα ενισχύσει την τοπική οικονομία.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχάλης Μουρβετίδης ανέφερε: «Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε για πρώτη φορά το 11ο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Αισθητικής Ομαδικής Γυμναστικής, ένα σημαντικό θεσμό που προβάλλει την ομαδικότητα, την πειθαρχία και την αθλητική αριστεία. Από τις 3 έως τις 6 Απριλίου η πόλη μας φιλοξενεί περισσότερους από 850 αθλητές και αθλήτριες από 30 πόλεις της Ελλάδας. Η Δράμα γίνεται για ακόμη μια φορά, μετά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Άρσης Βαρών, προορισμός μεγάλων διοργανώσεων. Παράλληλα, τέτοιες δράσεις ενισχύουν ουσιαστικά την τοπική οικονομία, καθώς η παρουσία αθλητών, συνοδών και επισκεπτών δίνει ώθηση στην αγορά, την φιλοξενία και την εστίαση της περιοχής. Ως Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στηρίζουμε έμπρακτα τον αθλητισμό, γιατί επενδύουμε τόσο στη νέα γενιά όσο και στην αναπτυξιακή δυναμική του τόπου μας.
Ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού και Απασχόλησης κ. Στέλιος Ιγνατιάδης σημείωσε: «Η πόλη της Δράμας θα φιλοξενήσει μια αθλητική εκδήλωση, η οποία για πρώτη φορά έρχεται στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, αλλά και στην πόλη της Δράμας. Ο μεγάλος αριθμός αθλητών και επισκεπτών θα μας δώσει ένα πολύ μεγάλο οικονομικό αποτύπωμα στην περιοχή και όχι μόνο στην περιοχή της Δράμας. Από όσο γνωρίζω οι κρατήσεις και στους γειτονικούς Νομούς, Καβάλας και Σερρών, είναι σε πολύ μεγάλο επίπεδο». Παράλληλα, απεύθυνε ανοιχτή πρόσκληση προς όλους τους πολίτες για «να παρακολουθήσουν αυτό το άθλημα, το οποίο είναι εντυπωσιακό».
Ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού του Δήμου Δράμας κ. Παντελής Κρανάς επεσήμανε: «Ως Δήμος Δράμας στηρίζουμε έμπρακτα τέτοιες προσπάθειες και ευελπιστούμε ότι θα υπάρχουν και άλλοι σύλλογοι, οι οποίοι θα μας φέρουν ανάλογες διοργανώσεις πανελληνίων πρωταθλημάτων». «Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τέτοιες προσπάθειες», πρόσθεσε.
Ο κ. Πολυμέρης Κερατίδης, Πρόεδρος της Ρυθμικής Γυμναστικής Δράμας, είπε: «Είναι ένα άθλημα που χρειάζεται ευλυγισία και αλτικότητα και κάθε κοριτσάκι με μικρή ή μεγάλη προσπάθεια, μπορεί να τα καταφέρει. Ακόμη, κυρίως, χρειάζεται ομαδικότητα και συντονισμό, που διδάσκουν οι προπονήτριες μας Ελένη Μακρή, Βασιλεία Κερατίδου, Αθηνά Αντωνιάδου και Ειρήνη Παπασταφίδα».
Η προπονήτρια στον σύλλογο Άρτεμις Δράμας κ. Βασιλεία Κερατίδου στάθηκε στο γεγονός ότι η Δράμα θα αποτελέσει πόλο έλξης αθλητριών και συνοδών, λέγοντας: «Αγαπάμε την πόλη μας. Έχουμε μια πανέμορφη πόλη και της αξίζει να έχει κόσμο και να είναι γεμάτη». Για τα 60 Δραμινά κορίτσια που θα συμμετάσχουν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, η κ. Κερατίδου ανέφερε: «Αυτά τα 60 κορίτσια κάνουν προπόνηση κάθε ημέρα 3 ώρες. Θέλουμε αυτά τα παιδιά να αγωνιστούν στην έδρα τους. Θέλουμε αυτά τα παιδιά να είναι μαζί με την οικογένειά τους, να είναι μαζί με τους φίλους τους και να αγωνιστούν στο γήπεδο που κάνουν προπόνηση. Για μας είναι πολύ σημαντικό, πέρα από το ότι τα παιδιά θέλουμε να είναι στον αθλητισμό -όλα τα παιδιά, σε οποιοδήποτε άθλημα και αν κάνουν- η Ρυθμική και η Αισθητική Ομαδική Γυμναστική, όμως, δίνει το κάτι παραπάνω».
Η προπονήτρια κ. Αθηνά Αντωνιάδου υπογράμμισε: «Χαιρόμαστε πάρα πολύ γιατί δώσαμε σε πολλά παιδιά την ευκαιρία να αγωνιστούν για πρώτη φορά σε τέτοιους αγώνες».
Ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Πολιτικής κ. Αλέξης Παναγιωτίδης σημείωσε ότι «τα τελευταία δύο χρόνια ο αθλητισμός της Περιφέρειάς μας έχει ανέβει κατακόρυφα» και υπογράμμισε ότι στη Δράμα φιλοξενείται δεύτερο σερί πανελλήνιο πρωτάθλημα. Όπως είπε, «είναι πάρα πολύ σημαντικό και για την οικονομία της πόλης μας». «Θα είναι ένα έναυσμα για να γίνουν και άλλες τέτοιες προσπάθειες για να τονώσουμε την οικονομία της Δράμας», πρόσθεσε.


