Η Ονειρούπολη ξεκίνησε την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025 και η Δράμα άναψε το πιο φωτεινό της χαμόγελο. Η έναρξη της εορταστικής περιόδου έγινε με τον φωτισμό του μεγάλου χριστουγεννιάτικου δέντρου στην κεντρική πλατεία της Δράμας.

Παρουσία του Δημάρχου Δράμας κ. Γιώργου Παπαδόπουλου, στελεχών του Δήμου και της Ονειρούπολης, καθώς και πλήθους κόσμου πραγματοποιήθηκε η αντίστροφη μέτρηση και το χριστουγεννιάτικο δέντρο φωτίστηκε.

Η Δράμα έχει φορέσει τα καλά της και γεμάτη με φως, μουσική και αισιοδοξία και καλεί όλες τις Δραμινές και όλους τους Δραμινούς, καθώς και όλους τους επισκέπτες της Ονειρούπολης να ζήσουν έναν μήνα γεμάτο χαρά, ζεστασιά και γιορτινές στιγμές.

Η Ονειρούπολη περιμένει τους μικρούς και μεγάλους φίλους από κάθε γωνιά της Ελλάδας και του κόσμου χαρίζει απλόχερα σε όλες και όλους τη μαγεία των Χριστουγέννων.