Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης μέσω του Gov.gr Wallet, μετά τα αντίγραφα των αστυνομικών ταυτοτήτων και των διπλωμάτων οδήγησης, δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες για νέα έγγραφα και νέες υπηρεσίες.

Στη λίστα αναμένεται να ενταχθούν στοιχεία για τα οχήματα των πολιτών (άδεια κυκλοφορίας κ.λπ.), τη δημοτολογική και ληξιαρχική κατάσταση, αλλά και έγγραφα όπως κάρτα ανεργίας, απολυτήρια λυκείου, πτυχία πανεπιστημίων κ.λπ.

Ακόμα, θα προστεθεί σύντομα η υπηρεσία των ειδοποιήσεων για προθεσμίες που αφορούν τον πολίτη. Η αρχή, σύμφωνα με πηγές, θα γίνει με την επόμενη ημερομηνία ελέγχου από ΚΤΕΟ για τα οχήματα των πολιτών και σταδιακά θα προστεθούν και άλλες τέτοιες χρήσιμες και κρίσιμες ενημερώσεις για τον χρήστη.

Τέλος τα χαρτιά – Όλα στο κινητό τηλέφωνο

Το Gov.gr Wallet θα είναι το προσωπικό ψηφιακό «χαρτοφυλάκιο» του πολίτη, στο οποίο θα συγκεντρώνονται όλα τα δημόσια σημαντικά έγγραφα του ώστε να κάνει τις συναλλαγές με το Δημόσιο απλές και ασφαλείς.

Ήδη, σε λιγότερο από έναν μήνα έχουν εκδοθεί 650.000 ψηφιακά αντίγραφα αστυνομικών ταυτοτήτων και 500.000 ψηφιακά αντίγραφα διπλωμάτων οδήγησης στην εφαρμογή του Gov.gr Wallet και το επόμενο βήμα είναι η επέκταση στις τράπεζες και την κινητή τηλεφωνία.

Έλεγχος γνησιότητας

Το ζήτημα της ασφάλειας και το ζήτημα του ελέγχου είναι δύο θέματα στα οποία έχουν δώσει μεγάλη βαρύτητα. Τα ψηφιακά αντίγραφα δημοσίων εγγράφων στο Gov.gr Wallet όπως π.χ. το ψηφιακό αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας, είναι πλέον επαληθεύσιμα και μπορεί – πάντα με την άδεια και τη συγκατάθεση του πολίτη – να γίνει έλεγχος γνησιότητας. Σημαντικό είναι πως η απλή επίδειξη ενός εγγράφου στο wallet δεν αρκεί. Απαιτείται επιπλέον σε όλες τις περιπτώσεις το σκανάρισμα του QR ώστε να επιβεβαιωθεί ότι η εγκυρότητα του εγγράφου.

Πηγή: newsbomb.gr