ΑΠΟ ΤΙΣ 3 ΕΩΣ ΤΙΣ 5 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΗΝ Α’ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

  • Υπό την αιγίδα του Εθνικού Συμβουλίου Ελλάδος Ομίλων και Κέντρων για την UNESCO
  • Μέγας υποστηρικτής η Ένωση Ευρωπαίων Δημοσιογράφων για την Ανεξαρτησία και τη Διαφάνεια των Μ.Μ.Ε.

 

Το Φεστιβάλ Δημιουργικής Γαστρονομίας «The Taste» θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 3 έως την Κυριακή 5 στον υπαίθριο χώρο εκδηλώσεων του Λιμένα Θεσσαλονίκης, Α’ προβλήτα. Πρόκειται για μια μοναδική εμπειρία γεύσεων και πολιτισμού, που θα ταξιδέψει τους επισκέπτες και θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την πόλη της Θεσσαλονίκης αλλά και για όλη την Βόρεια Ελλάδα. Το Φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Εθνικού Συμβουλίου Ελλάδος Ομίλων και Κέντρων για την UNESCO, ενώ μέγας υποστηρικτής είναι η Ένωση Ευρωπαίων Δημοσιογράφων για την Ανεξαρτησία και τη Διαφάνεια των Μ.Μ.Ε. Διοργανωτής είναι η μη κυβερνητική και μη κερδοσκοπική οργάνωση Thessaloniki Brand. Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη. Μέρος των εσόδων θα διατεθούν στη κοινωνική δράση «ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ».

Στο food Festival θα συμμετέχουν οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις εστίασης αλλά και εταιρείες τροφίμων, καφέ, και ποτού. Θα παρουσιαστούν νέες και παραδοσιακές συνταγές, πρωτοποριακά νέα υλικά και πολλά άλλα ενδιαφέροντα και χρήσιμα στοιχεία γύρω από τις διατροφικές τάσεις της εποχής με γνώμονα τόσο τις παραδοσιακές συνταγές της πόλης της Θεσσαλονίκης αλλά και για όλη τη Βόρεια Ελλάδα.

Επίσης θα υπάρχουν πλούσιες μουσικές εκδηλώσεις με γνωστούς καλλιτέχνες, σεμινάρια από κορυφαίους σεφ και διατροφολόγους, εκδηλώσεις με μαγειρική και πολλές ακόμη εκπλήξεις που θα ενθουσιάσουν το κοινό. Είναι μια μοναδική ευκαιρία για τους επαγγελματίες να συνδεθούν με νέους υποψήφιους συνεργάτες αλλά και να διευρύνουν το πελατειακό τους κοινό.

-Γαστρονομικό Συνέδριο

Η εστίαση και γενικά το Τουριστικό μας πρώτον μετά από συνεχόμενες χρηματοοικονομικές αλλά και υγειονομικές κρίσεις τα τελευταία χρόνια βρίσκεται ξανά σε μια δημιουργική ανάπτυξη.

Σκοπός του Γαστρονομικού συνεδρίου είναι να επαναπροσδιοριστεί η ανάγκη για μια πιο ποιοτική γαστρονομία και μαζική εστίαση σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας (service, οργανωτική δομή, διάθεση τροφίμων και ποτών, καλύτερες συνθήκες εργασίας).

-Θέματα και work shops:

-Επενδύοντας στην επαγγελματική εκπαίδευση, ανάπτυξη και επιμόρφωση των νέων και των επαγγελματιών στον χώρο του επισιτισμού –τουρισμού

-Εξειδίκευση σε επαγγελματικά παιδία αιχμής

-Ανάγκη εκσυγχρονισμού μικρομεσαίων επιχειρήσεων της γαστρονομίας και εστίασης

-Συνέργειες με την τοπική αυτοδιοίκηση

-Εστιάζοντας σε ικανοποιημένους πελάτες

-Αξιοποίηση επιχορηγήσεων και άλλων πόρων

Μίνι Τουριστικός Μαραθώνιος «Με τον Δίσκο στο χέρι…».

Υπό την Αιγίδα του ΕΟΤ

Κυριακή 5 Ιουνίου, 11.00 π.μ.

Η ADM Productions, υπό την Αιγίδα του Ε.Ο.Τ. και του Υπουργείου Τουρισμού, διοργανώνει για 10η συνεχή χρονιά τον διεθνή διαγωνισμό σερβιτόρων «WAITERS ON THE MOVE – ΜΕ ΤΟ ΔΙΣΚΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ» ο οποίος θα ξεκινήσει από κεντρικό σημείο της πόλης και θα τελειώσει στο Φεστιβάλ «The Taste».

Συμμετέχουν επαγγελματίες από το χώρο της εστίασης / διασκέδασης (cafe-bar-club-hotels) και σωματεία εργαζομένων από όλη την Ελληνική επικράτεια. Ο Διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με υψηλές προδιαγραφές, μέσα στα Ευρωπαϊκά πρότυπα. Όπως κάθε χρόνο αναμένεται πλήθος κοινού αλλά και συμμετεχόντων να αγκαλιάσουν το γεγονός.

Ο διαγωνισμός έχει χαρακτηριστεί θεσμός και συντελεί:

-στην προβολή της πόλης της Θεσσαλονίκης ως τουριστικός και γαστρονομικός προορισμός σε πανελλαδικό αλλά και ευρωπαϊκό επίπεδο

-στην προβολή όλων των φορέων και επιχειρήσεων που θα συμμετάσχουν στην πρωτότυπη αυτή εκδήλωση.

Ο Διαγωνισμός:

Κάθε διαγωνιζόμενος, κρατά στο χέρι ένα δίσκο που θα περιέχει 1 μπουκάλι και 4 ποτήρια.

Θα πρέπει να διανύσει απόσταση σε κυκλική τροχιά, περίπου 1,000 μέτρων όπου θα γίνει και η λήξη του διαγωνισμού.

Οι τρείς πρώτοι με τις λιγότερες απώλειες στον δίσκο τους κερδίζουν.

Μουσικές Εκδηλώσεις

– Παρασκευή 3 Ιουνίου: Μανώλης Κονταρός

-Κυριακή 5 Ιουνίου: Ρία Ιωαννίδου

 

«Μοναδική εμπειρία γεύσεων και πολιτισμού»

 

Σε δηλώσεις του ο κ. Λευτέρης Καλλινικίδης, Πρόεδρος της μη κυβερνητικής και μη κερδοσκοπικής οργάνωσης Thessaloniki Brand, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου, που παραχώρησε την Τετάρτη 25 Μαΐου στο Ξενοδοχείο Mediterranean Palace, ανέφερε πως «Το Φεστιβάλ αποτελεί μια μοναδική εμπειρία γεύσεων και πολιτισμού, που θα ταξιδέψει τους επισκέπτες και θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την πόλη της Θεσσαλονίκης.

Στον υπαίθριο χώρο εκδηλώσεων του Λιμένα Θεσσαλονίκης, στην Α’ προβλήτα , από την Παρασκευή 3 Ιουνίου έως την Κυριακή 5 Ιουνίου 2022 θα παρουσιάσουμε νέες και παραδοσιακές συνταγές, πρωτοποριακά νέα υλικά και πολλά άλλα ενδιαφέροντα και χρήσιμα στοιχεία γύρω από τις διατροφικές τάσεις της εποχής, με γνώμονα τις παραδοσιακές συνταγές της πόλης της Θεσσαλονίκης, στοιχεία που περιέχει ο φάκελος του Δήμου για την διάκριση της πόλης ως «Πρώτη Γαστρονομική πόλη» της Unesco και δράττομαι της ευκαιρίας εδώ να δώσω συγχαρητήρια σε όσους εργάστηκαν γι’ αυτή την σπουδαία διάκριση.

Στο Festival θα συμμετέχουν οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις, εμπορικοί κολοσσοί των τροφίμων, ποτών και καφέ.

Επίσης θα υπάρχουν πλούσιες μουσικές εκδηλώσεις με γνωστούς καλλιτέχνες όπως ο μέγιστος κρητικός καλλιτέχνης Μανώλης Κονταρός, διάφορα τοπικά σχήματα και πολλοί djs, ενώ θα διεξαχθούν σεμινάρια από κορυφαίους σεφ και διατροφολόγους, εκδηλώσεις με μαγειρική και πολλές ακόμη εκπλήξεις που θα ενθουσιάσουν το κοινό, σε συνεργασία με την Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελληνικής Γαστρονομίας The Bar Institute και υπό την επίβλεψη και επιμέλεια του κορυφαίου εξειδικευμένου συμβούλου εστίασης και ξενοδοχείων κυρίου Ντίνου Νικολάου».

Ακόμη ο κ. Καλλινικίδης επεσήμανε πως «το Φεστιβάλ αυτό αμέσως μετά τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει για την Πάτρα και στη συνέχεια στην Αθήνα, με ειδική ζώνη αφιερωμένη στη γαστρονομία της Θεσσαλονίκης» και πρόσθεσε: «Το Φεστιβάλ θα θεσμοθετηθεί, να το θυμάστε, εύχομαι τα εγκαίνια να αποτελέσουν την έναρξη μιας μεγάλη γιορτής για τη πόλη για κάτι νέο που έρχεται για να μείνει και θα μείνει και εκεί πρέπει όλοι να αγκαλιάσουμε τη προσπάθεια που μόνο καλό θα προσφέρει στη πόλη, όπως βεβαίως πρέπει ως αιρετοί να αγκαλιάζουμε κάθε καλή προσπάθεια που γίνετε στις πόλεις μας και ας μην ήταν δική μας ιδέα!».

Ο κ. Καλλινικίδης ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του λέγοντας: «Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου στη Thessaloniki Brand, Αρετή Παγούρα, Κωνσταντίνα Δρακουλίδου και Θεοδώρα Μανωλά για την αμέριστη βοήθεια που παρέχουν για την καλύτερη οργάνωση και βέβαιη επιτυχία του Φεστιβάλ.

Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Αντώνη Ράλλη, τον άνθρωπο που ήταν πίσω από την επιτυχία της ομάδας marketing των εθελοντών των Ολυμπιακών αγώνων και των πολλών άλλων μεγάλων επιτυχιών, ιδιοκτήτη της ADM PRODUCTIONS στην Αθήνα, για την συνεργασία, συνδιοργάνωση και συνεπιμέλεια σε όλα αυτά».