Στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, την Παρασκευή 29 Αυγούστου 2025, ο Δήμαρχος Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος αναφέρθηκε, μετά από σχετικό ερώτημα, σε ζητήματα που αφορούν τη διαχείριση των απορριμμάτων στον Δήμο Δράμας. Συγκεκριμένα, τοποθετήθηκε σχετικά με την κατασκευή της Μονάδας Επεξεργασίας Βιοαποβλήτων (ΜΕΒΑ) και τη λειτουργία του Κέντρου Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών (ΚΔΑΥ).

Όσον αφορά τη ΜΕΒΑ, ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε: «Τις επόμενες ημέρες είναι τυπικό το θέμα της υπογραφής της ΜΕΒΑ Δράμας, των 2.055.000 ευρώ, με τον καφέ κάδο. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να υπογράψουμε. Ήδη ο εργολάβος είναι εδώ στη Δράμα και ψάχνει υπεργολάβους για να εκτελέσει το έργο». Για το ίδιο θέμα, ο Δήμαρχος Δράμας επεσήμανε: «Η ΜΕΒΑ, η μονάδα βιοαπληβήτων, έπρεπε να λειτουργεί τον Φεβρουάριο του 2023, που σημαίνει ότι όλα ήταν στον αέρα και όλα είχαν χαθεί. Με την παρουσία μου ως Δήμαρχος Δράμας, αλλά βοήθησε και το γεγονός ως Πρόεδρος της ΔΙΑΑΜΑΘ, να επαναφέρουμε το χρηματικό ποσό, να αναλάβει βάσει νομοθεσίας η δεύτερη εταιρεία, γιατί η πρώτη βγήκε εκτός. Είμαστε σε αυτό το ευχάριστο σημείο να πούμε ότι είναι θέμα ημερών».

Σχετικά με το ΚΔΑΥ, ο κ. Παπαδόπουλος είπε: «Το ΚΔΑΥ, σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του, είναι στο Συμβούλιο της Επικρατείας από μία καταγγελία μεταξύ των εργολάβων. Και αυτό είναι θέμα χρόνου. Έχει παρέλθει ο χρόνος που θα έπρεπε να έχουμε την απόφαση για να μπούμε σε μια λειτουργία του μπλε κάδου. Αν δεν ανεβάσουμε τον μπλε κάδο, δεν μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους. Πρέπει να ανέβει ο μπλε κάδος και σιγά σιγά να μηδενίζει ο πράσινος κάδος, τα σύμμεικτα όπως τα λέμε».

Θανάσης Σιουτόπουλος