
Επίσκεψη στον Δήμο Κ. Νευροκοπίου πραγματοποίησε ο Υπουργός Εσωτερικών κ. Θεόδωρος Λιβάνιος, συνοδευόμενος από τον Βουλευτή του Νομού Δράμας κ. Δημήτρη Κυριαζίδη. Τον Υπουργό Εσωτερικών υποδέχτηκε ο Δήμαρχος Κ. Νευροκοπίου κ. Λευτέρης Ταμπουρίδης. Στο πλαίσιο της επίσκεψης ο κ. Λιβάνιος επισκέφτηκε το Κέντρο Κοινότητας, τη Δομή Σίτισης, το ΚΕΠ, καθώς και τις υπόλοιπες υπηρεσίες του Δήμου.

Σε δηλώσεις του (Star Βορείου Ελλάδος), ο κ. Ταμπουρίδης ανέφερε ότι «είναι μια πολύ σημαντική επίσκεψη για τον Δήμο Νευροκοπίου» και ανέφερε σχετικά με τον κ. Λιβάνιο: «Έσκυψε στα προβλήματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ιδίως στους μικρούς και ορεινούς Δήμους που είμαστε εμείς, αύξησε τις χρηματοδοτήσεις, έδωσε λύσεις για το προσωπικό στους Δήμους και κυρίως για τον Δήμο Νευροκοπίου, που είναι πολύ σημαντικό, καθώς οι μόνιμες προσλήψεις και οι εποχιακές γίνονται από μόνιμους κατοίκους της περιοχής μας. Είναι ένα μέτρο το οποίο απέδωσε στον Δήμο μας και βλέπουμε με χαρά ότι είναι μέσα από τα πρώτα μέτρα συγκράτησης πληθυσμού. Επιπλέον, να αναφέρω για τον Υπουργό μας ότι έσκυψε σε προβλήματα της Παιδείας και έδωσε ένα πολύ μεγάλο ποσό για να αναβαθμίσουμε τις σχολικές μας μονάδες και όχι μόνο. Εξτρά χρηματοδοτήσεις στους απομακρυσμένους Δήμους για να μπορέσουν να συντηρήσουν τις υποδομές τους και τις Τοπικές Κοινότητες. Τον ευχαριστούμε πάρα πολύ και ξέρουμε ότι θα συνεχίσει να βοηθάει τον Δήμο μας».
Από την πλευρά του, ο κ. Λιβάνιος επεσήμανε: «Για μένα είναι πάρα πολύ σημαντική η ενίσχυση των μικρών ορεινών Δήμων, όπως είναι του Κ. Νευροκοπίου. Είμαστε σε συνεχή συνεργασία με τον Δήμαρχο». Όπως είπε, «το σημαντικό είναι να ακούμε τις ανάγκες των κατοίκων αυτών των περιοχών, για να δούμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε, είτε ως Υπουργείο Εσωτερικών μεμονωμένα είτε συνολικά ως κυβέρνηση, προκειμένου να βοηθήσουμε τους κατοίκους να μείνουν στον τόπο τους, να προοδεύσουν και να ευημερήσουν».
Τέλος, ο κ. Κυριαζίδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επίσκεψη του κ. Λιβάνιου και για όλα όσα έχουν γίνει από το Υπουργείο Εσωτερικών και υπογράμμισε: «Έχουμε αποτέλεσμα εδώ και θα πρέπει να το αναγνωρίσουμε».

Σε σχετική ανάρτησή του, ο Δήμαρχος Κ. Νευροκοπίου κ. Λευτέρης Ταμπουρίδης σημείωσε τα εξής:
«Είχα την ιδιαίτερη χαρά και τιμή να υποδεχθώ στον Δήμο Νευροκοπίου τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Θεόδωρο Λιβάνιο. Η παρουσία του στον τόπο μας και η προσωπική μας συνάντηση αποδεικνύουν για ακόμη μια φορά την ευαισθησία και την έμπρακτη στήριξή του στις ανάγκες του Δήμου μας.
Ο κ. Υπουργός έχει ήδη σταθεί πολύτιμος αρωγός με τις παρεμβάσεις του:
– Με την ψήφιση του νόμου που επιτρέπει την πρόσληψη μονίμων κατοίκων στον Δήμο Νευροκοπίου, δίνοντας τη δυνατότητα στους νέους να εργαστούν στον τόπο τους και ενισχύοντας την παραμονή του πληθυσμού μας.
– Με την εξασφάλιση επιπλέον χρηματοδότησης για όλους τους ορεινούς δήμους της χώρας, αναγνωρίζοντας τις ιδιαίτερες δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε καθημερινά ως ακριτική και ορεινή περιοχή.
– Και, πιο πρόσφατα, με την εξαγγελία έκτακτης χρηματοδότησης ύψους 1.000.000 ευρώ, που θα διατεθεί αποκλειστικά για τη διαμόρφωση και αναβάθμιση των αύλειων χώρων όλων των σχολικών μονάδων του Δήμου Νευροκοπίου. Πρόκειται για μια παρέμβαση με τεράστια σημασία, καθώς θα προσφέρει στα παιδιά μας ασφαλείς και σύγχρονες σχολικές υποδομές, αντάξιες των αναγκών και των προσδοκιών τους.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε παρουσία στο Κέντρο Κοινότητας, στη Δομή Σίτισης, στο ΚΕΠ καθώς και στις λοιπές υπηρεσίες του Δήμου.
Κατά τη διάρκεια των επισκέψεων υπήρξε ανταλλαγή απόψεων με τα στελέχη και τους υπευθύνους λειτουργίας των υπηρεσιών, με κύριο άξονα την ανάδειξη παθογενειών που υφίστανται διαχρονικά. Ο Υπουργός ενημερώθηκε αναλυτικά για τα προβλήματα και τις δυσχέρειες που αντιμετωπίζουν οι δομές και οι υπηρεσίες του Δήμου και δήλωσε πρόθεση να εξεταστούν τρόποι βελτίωσης και διορθωτικών παρεμβάσεων όπου είναι δυνατόν.
Ως Δήμαρχος Νευροκοπίου αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω δημόσια τις θερμές μου ευχαριστίες προς τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Θεόδωρο Λιβάνιο και τον βουλευτή κ. Κυριαζίδη Δημήτριο για την αμέριστη στήριξή τους.
Η σταθερή μέριμνα για τον Δήμο μας και η ουσιαστική του συμβολή στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας μας αποτελούν πηγή αισιοδοξίας για το μέλλον.
Η συνεργασία μας με το Υπουργείο Εσωτερικών και τον ίδιο τον Υπουργό αποδεικνύει πως όταν υπάρχει βούληση, μπορούμε να πετύχουμε σημαντικά βήματα προόδου για τον τόπο μας. Εμείς, από την πλευρά μας, δεσμευόμαστε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τους πόρους που μας δίνονται, με έργα που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα των δημοτών μας και θα δώσουν ώθηση στην ανάπτυξη του Νευροκοπίου.
Ο Δήμος μας συνεχίζει να αγωνίζεται με όραμα και επιμονή. Με τη στήριξη της Πολιτείας, μπορούμε να χτίσουμε ένα καλύτερο αύριο για τους κατοίκους μας και, κυρίως, για τα παιδιά μας».

