ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΔΙΟΙΚΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΔΡΑΜΑΣ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΑ ΚΑΡΑΤΖΟΓΛΟΥ

 

«Στόχος μου είναι να συνεχίσουμε να δουλεύουμε όλοι μαζί με αφοσίωση, ενσυναίσθηση και επαγγελματισμό για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας στους πολίτες»

 

Παραμένει Διοικήτρια του Γενικού Νοσοκομείου Δράμας η κ. Θεσσαλονικιά Καρατζόγλου, μετά από σχετική απόφαση της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας, με την οποία ολοκληρώθηκε η διαγωνιστική διαδικασία επιλογής διοίκησης.

Συγκεκριμένα στο ΦΕΚ αρ. φύλλου 1047, Τεύχος Υ.Ο.Δ.Δ., 18 Αυγούστου 2025, δημοσιεύτηκε απόφαση του Υπουργού Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη και του Υφυπουργού Υγείας κ. Μάριου Θεμιστοκλέους με θέμα «Λήξη της θητείας της Διοικήτριας του ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ (Γ.Ν.) ΔΡΑΜΑΣ, ΚΑΡΑΤΖΟΓΛΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΑΣ και εκ νέου διορισμός». Όπως αναφέρεται στην απόφαση, η κ. Καρατζόγλου διορίζεται ως Διοικήτρια στο Γ.Ν. Δράμας, αρμοδιότητας της 4ης Υ.ΠΕ. Μακεδονίας και Θράκης του Υπουργείου Υγείας, με καθεστώς πλήρους απασχόλησης και τετραετή θητεία.

Υπενθυμίζεται πως η κ. Καρατζόγλου έχει αναλάβει τα καθήκοντα της Διοικήτριας του Νοσοκομείου τον Ιανουάριο του 2020, ενώ τον Ιανουάριο του 2023 είχε παραταθεί η θητεία της. Παλαιότερα κατείχε σημαντικές θέσεις στο υπηρεσιακό οργανόγραμμα του Δήμου Δράμας, όπου, μεταξύ άλλων, διετέλεσε Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής.

Σε παλαιότερη συνέντευξή της στην εφημερίδα «Εργασία… συν» (αρ. φύλλου 849, 7 Μαρτίου 2024), η κ. Καρατζόγλου είχε αναφερθεί στη συμμετοχή της στη διαγωνιστική διαδικασία για τη θέση της Διοικήτριας στο Γ.Ν. Δράμας. Συγκεκριμένα, είχε πει: «Είμαι υποψήφια και ευελπιστώ σε ένα αξιοκρατικό θετικό αποτέλεσμα. Οι στόχοι μου είναι να ολοκληρωθούν όλα αυτά που είναι σε εξέλιξη, να συνεχίσω τον αγώνα του εκσυγχρονισμού παντού, αλλά κυρίως, που είναι και το πιο δύσκολο, να αλλάξω ριζικά παγιωμένες κακές νοοτροπίες συμπεριφοράς. Ο ασθενής πάνω από όλα και από όλους. Ηπιότητα, σεβασμός, ενσυναίσθηση και ευγένεια με αποτελεσματική περίθαλψη. Δούλεψα πάρα πολύ αυτά τα χρόνια που πέρασαν και εφόσον επανεπιλεγώ, θα συνεχίσω να το κάνω με την ίδια ένταση».

Η ορκωμοσία της κ. Καρατζόγλου, μαζί με τους υπόλοιπους επιλεγέντες Διοικητές των Νοσοκομείων της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας, πραγματοποιήθηκε ενώπιον του Διοικητή της Υ.ΠΕ. κ. Παναγιώτη Μπογιατζίδη.

Σε σχετική ανάρτησή της, η κ. Καρατζόγλου ανέφερε τα εξής:

«Δεν υπάρχει τίποτε αδύνατο γι’ αυτόν που θα προσπαθήσει» Μέγας Αλέξανδρος

Έχω την τιμή να υπηρετώ στην Ειδική θέση της Διοικήτριας στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας από τον Ιανουάριο του 2020.

Με την ορκωμοσία και την υπογραφή της Σύμβασης Ανταποδοτικότητας ολοκληρώθηκε η πολύμηνη και πολύ ανταγωνιστική διαγωνιστική διαδικασία (με την εποπτεία του ΑΣΕΠ) επιλογής νέας Διοίκησης για το Νοσοκομείο της Δράμας.

Κατά τη διάρκεια της αναμονής του τελικού αποτελέσματος εισέπραξα πολύ μεγάλη θετικότητα από δεκάδες Δραμινούς συμπολίτες μου αλλά και από πολλούς φίλους απ’ όλη την Ελλάδα. Τους ευχαριστώ όλους ειλικρινά!

Δεν έλειψαν όμως και οι δόλιες υπονομεύσεις τις οποίες αντιμετώπισα μένοντας προσηλωμένη στο καθήκον και στους στόχους μου.

Με την τιμητική επιλογή μου από τον Υπουργό Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη και τη στη συνέχεια δημοσίευση της προσυπογραφείσας και από τον Υφυπουργό κ. Μάριο Θεμιστοκλέους, απόφασης του εκ νέου διορισμού μου ως Διοικήτριας του Γ.Ν. Δράμας, επικυρώθηκε η εμπιστοσύνη της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας στο πρόσωπό μου και βάρυνε παραπάνω η ευθύνη.

Κύριε Υπουργέ, σας ευχαριστώ ολόψυχα για την τιμή που μου κάνατε!

Αυτά τα 5,5 χρόνια πραγματοποιήθηκαν πάρα πολλά στο νοσοκομείο μας, εμφανή και αφανή. Είναι σε εξέλιξη πολύ μεγάλες παρεμβάσεις και έχουν σχεδιαστεί ακόμη μεγαλύτερες.

Το Ε.Σ.Υ. βελτιώνεται ταχύτατα με άλματα εκσυγχρονισμού, γίνεται πιο ανθρώπινο και πιο αποτελεσματικό. Συγχρόνως γίνονται συντονισμένες προσπάθειες να επιλυθεί κάθε πρόβλημα που δεν έχει βρει ακόμη την οριστική του λύση.

Έχουμε ένα νοσοκομείο σε πολύ καλό επίπεδο, με άρτιο εξοπλισμό και με πολύ αξιόλογους ανθρώπους. Όλοι μαζί «κρατήσαμε» στα πολύ δύσκολα, αλλάξαμε σελίδα μέσα στα δύσκολα και ήμασταν ουσιαστικός παράγοντας για τις εξαιρετικές επιδόσεις της 4ης Υ.Π.Ε. όλα αυτά τα χρόνια.

Ευχαριστώ θερμά:

-Όλο το προσωπικό που παρέχει υπηρεσία με κάθε σχέση εργασίας στο Νοσοκομείο μας για τη στήριξη, τη συνεργασία, την καθημερινή προσφορά και το παραγόμενο έργο

-το απερχόμενο Διοικητικό Συμβούλιο για την άψογη συνεργασία,

-τους Διοικητές, Υποδιοικητές και τα στελέχη των νοσοκομείων της 4ης ΥΠΕ,

-όλους τους συνεργάτες και υποστηρικτές μας στην 4η ΥΠΕ με ιδιαίτερη αναφορά στους Διοικητές κ. Τσαλικάκη Δημήτριο (2020-2024) και κ. Μπογιατζίδη Παναγιώτη (2024 και εντεύθεν), Υποδιοικητές/τριες κ. Χατζοπούλου Ειρήνη και κ. Βασιλειάδου Έφη (2020-2024) και κ. Ανδρίτσο Ιωάννη και κ. Σαντρίνα Τιτοπούλου (2024 και εντεύθεν) και στα υπηρεσιακά της στελέχη

και

-κυρίως το Υπουργείο Υγείας και τα στελέχη του, για την άμεση και αποτελεσματική συνεργασία και υποστήριξη!

Επίσης θερμά ευχαριστώ:

-τις ηγεσίες και τα στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α’ και Β’ βαθμού,

-τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους,

-τον Μητροπολίτη Δράμας,

-τα Σώματα ασφαλείας και τις Ένοπλες Δυνάμεις,

-τον Ερυθρό Σταυρό και την Πυροσβεστική,

-την ηγεσία και τους συντελεστές του ΕΚΑΒ για τη συνεργασία και την κατανόηση,

-τους τοπικούς Συλλογικούς Φορείς,

και

– όλους τους πολίτες που καθ’ οιονδήποτε τρόπο μας στήριξαν υλικά και ηθικά, με ιδιαίτερη αναφορά στους δωρητές και ευεργέτες μας!

Τέλος, ευχαριστώ την οικογένειά μου για τη σιωπηλή δύναμη, την υπομονή και την πίστη τους σε μένα και στο καθήκον που επιτελώ.

Ανυπομονώ να γνωρίσω τους νέους συνεργάτες Διοικητές και Υπ/τές νοσοκομείων της 4ης ΥΠΕ και τα μέλη του νέου Δ.Σ. στους οποίους εύχομαι καλή και δημιουργική θητεία!

Στόχος μου είναι να συνεχίσουμε να δουλεύουμε όλοι μαζί με αφοσίωση, ενσυναίσθηση και επαγγελματισμό για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας στους πολίτες ώστε το Γενικό Νοσοκομείο Δράμας να καταγράφει ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις στις αξιολογήσεις του Υπουργείου Υγείας.

Η Διοικήτρια του Γενικού Νοσοκομείου Δράμας

Καρατζόγλου Β. Θεσσαλονικιά