Σε ανακοίνωση του Συλλόγου Πολυτέκνων Ν. Δράμας «Ο Άγιος Στυλιανός» αναφέρονται τα εξής:

Σας ενημερώνουμε ότι πραγματοποιήσαμε την καθιερωμένη ετήσια εορτή του Συλλόγου μας προς τιμήν του προστάτη μας Αγίου Στυλιανού και της Πολύτεκνης Οικογένειας. Στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Δράμας χοροστατούντος του Πανοσιολογιότατου Αρχιμανδρίτη π Σεβαστιανού τελέσαμε αρτοκλασία υπέρ των Πολυτέκνων Οικογενειών του Συλλόγου.

Τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Δράμας κ. Παπαδόπουλος Γεώργιος, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Γασπαράκης Στυλιανός, ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης ΑΜΘ κ. Πατακάκης Ανάργυρος, η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας κ. Τσακιρίδου Σοφία, η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Αβραμίδου Δέσποινα, ο Διευθυντής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Δράμας κ. Εμμανουηλίδης Ηρακλής, εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Δράμας κ. Στράγκας, ο πρ. Βουλευτής Δράμας κ Σαραφόπουλος Ευστάθιος, ο πρ. Αντιδήμαρχος Προσοτσάνης κ. Κότιου Άγγελος, εκπρόσωπος του Συλλόγου Πολυτέκνων Πατρών κ. Αγγελοπούλου Γ., πρώην Πρόεδροι του Συλλόγου, Σωματείων και Δημοτικών Κοινοτήτων Δράμας και πλήθος κόσμου.

Ο πατέρας Σεβαστιανός τόνισε ιδιαίτερα στον λόγο του ότι η Πολύτεκνη Οικογένεια είναι η ραχοκοκαλιά του Έθνους και πρέπει η πολιτεία και εμείς να τους τιμούμε ανάλογα. Τόνισε την ακραία υπογεννητικότητα στην Δράμα και επίσης τη μεγάλη σφαγή των νηπίων στα χειρουργεία με τις εκτρώσεις.

Εμείς ευχαριστούμε τον προϊστάμενο του Ναού Πανοσιολογιότατε Αρχιμανδρίτη π. Διονύσιο και τους Ιερείς του για την αγάπη και την αβραμιαία φιλοξενία τους.

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος

Νικόλαος Σμολοκτός

Ο Γενικός Γραμματέας

Γεωργίου Κωνσταντίνος