ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ Ν. ΔΡΑΜΑΣ

«Στόχος μας να δημιουργήσουμε μέτωπο αντίστασης της κοινωνίας απέναντι στις πολιτικές της κυβέρνησης Μητσοτάκη»

 

«Κοινωνικό κράτος δεν μπορεί να υπάρξει με φοροαπαλλαγές στους έχοντες και κατέχοντες που στερούν έσοδα από τα κρατικό προϋπολογισμό, τα οποία οδηγούν σε ανακούφιση των αδυνάμων και των χαμηλοσυνταξιούχων. Η χειρονομία της κυβέρνησης να μηδενίσει το τέλος γονικής παροχής μέχρι 800.000 ευρώ για κάθε γονέα είναι χαρακτηριστική της λογικής της». Αυτά τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Τομεάρχης Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και Βουλευτής Δράμας Θεόφιλος Ξανθόπουλος, μιλώντας στην εκπομπή «Παρεμβάσεις» του Blue Sky.

«Ταυτόχρονα έχουμε ένα τεράστιο κύμα ακρίβειας, ενδεχομένως ανεξέλεγκτο. Πολλοί βρίσκονται στο όριο επιβίωσης. Η ενίσχυση του κοινωνικού κράτους, πυρήνας του οποίου είναι και το συνταξιοδοτικό, αποτελεί προτεραιότητα μας. Δώσαμε μάχη κατά της ιδιωτικοποίησης της επικουρικής ασφάλισης και καταγγείλαμε την κατάργηση της 13ης σύνταξης από την Κυβέρνηση Μητσοτάκη», συμπλήρωσε.

Για την προοδευτική κυβέρνηση και τις εξελίξεις στο ΚΙΝΑΛ, παρατήρησε: «Πολιτική είναι η συμφωνία που θα γίνει. Μια λαϊκή ετυμηγορία που θα αναδείξει την ανάγκη συνεργασίας ων προοδευτικών δυνάμεων θα πειθαναγκάσει τους επικεφαλής των κομμάτων να βρουν τρόπο σύγκλισης. Οποίος και αν είναι επικεφαλής του ΚΙΝΑΛ δεν φαντάζομαι ότι θα αγνοήσει την λαϊκή ετυμηγορία».

Απαντώντας σε ερώτηση για το θέμα που δημιουργήθηκε από τις δηλώσεις του Στ. Κούλογλου, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Η διορθωτική του δήλωση νομίζω ότι κλείνει το θέμα. Ελάχιστη σημασία έχει για την πραγματικότητα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στη καθημερινή ζωή οι πολίτες. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι τι γίνεται στη κοινωνία και πως θα δημιουργήσουμε ένα μέτωπο αντίστασης απέναντι στις πολιτικές της κυβέρνησης Μητσοτάκη».

Όσον αφορά τέλος την εμφάνιση των δύο πολιτικών αρχηγών στη ΔΕΘ, τόνισε: «Ήταν μια αντιπαράθεση αρχών και απόψεων. Φάνηκε καθαρά ποιός προτείνει λύσεις για τα μεγάλα προβλήματα της κοινωνίας και ποιος όχι».