Πραγματοποιήθηκε εκδήλωση στο ΚΑΠΗ Κ. Νευροκοπίου για τη βράβευση της καλύτερης πασχαλινής κάρτας.

Σε σχετική ανάρτησή του ο Δήμαρχος Κ. Νευροκοπίου κ. Λευτέρης Ταμπουρίδης ανέφερε τα εξής:

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και χαρά πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του ΚΑΠΗ Κάτω Νευροκοπίου για τη βράβευση της καλύτερης πασχαλινής κάρτας, με τη συμμετοχή πολλών ΚΑΠΗ από διαφορετικούς Δήμους.

-Δήμος Προσοτσάνης

-Δήμος Δράμας

-Δήμος Παρανεστίου

-Δήμος Ξάνθης

-Δήμος Νέστου

Ήταν μια ξεχωριστή ημέρα, αφιερωμένη στους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας – σε εκείνους που με τον αγώνα, την αγάπη και τις θυσίες τους έβαλαν τα θεμέλια για όσα απολαμβάνουμε σήμερα. Μέσα από τις δημιουργίες τους, μας θύμισαν πως η ψυχή δεν γερνά, αλλά συνεχίζει να ονειρεύεται, να δημιουργεί και να προσφέρει.

Ο χώρος γέμισε χαμόγελα, ζεστασιά και ανθρώπινη επαφή. Στιγμές που μας υπενθυμίζουν τη δική μας ευθύνη και υποχρέωση να στεκόμαστε δίπλα τους με σεβασμό, φροντίδα και αγάπη, ανταποδίδοντας έστω ένα μικρό μέρος από όσα μας έχουν χαρίσει.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για τις υπέροχες πασχαλινές κάρτες τους και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή τη σημαντική και τόσο ανθρώπινη εκδήλωση.